۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی خوب است که مسئولان محترم کمیته اخلاق که چهره‌های موجهی هم هستند یک اعلام وجود بکنند تا حداقل ما مطمئن شویم این کمیته خدای نکرده منحل نشده است.

فوتبال ایران » لیگ برترخبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ حرف‌های زنوزی در مورد نصیرزاده و خطیر قطعاً مهم است و جای پیگیری دارد. پیگیری از این جهت که مشخص شود اصلاً درست است یا نه؟ اگر درست است که واویلا، ولی اگر نیست، مالک تراکتور باید تاوان اتهاماتی که زده را پس بدهد.

فوتبال ایران قبل از این ماجرا هم درگیری قلعه‌نویی و پیروانی را داشت که خیلی زشت بود. پیش از آن ماجرای مرموز قرارداد ویلموتس را داشتیم و خلاصه کلی اتفاقاتی که در آن‌ها صدای همه را شنیدیم به جز کمیته محترم اخلاق را که انگار وجود خارجی ندارد!

انفعال کمیته اخلاق و البته سایر نهاد‌های نظارتی به حدی رسیده که هرکس هر حرفی و هر تهمتی که دلش می‌خواهد، می‌زند و آب از آب تکان نمی‌خورد. یکی می‌گوید فلانی پول گرفته، آن دیگری می‌گوید میلیارد‌ها تومان در پرسپولیس و استقلال گم شده، نفر بعدی می‌گوید لیگ مهندسی شده و کل تیم‌ها و داوران و عوامل برگزاری مسابقه را زیر سؤال می‌برد. در تمام این مسائل هم بروبچه‌های کمیته اخلاق و انضباطی و... دست به سینه نقش «تماشاگر» را بازی می‌کنند به نحوی که هیچ‌کس -توجه کنید هیچ‌کس - حس نمی‌کند اساساً چنین کمیته‌هایی وجود دارند!

ما قبل از کمیته اخلاق، ستاد منشور را داشتیم که حداقل اعضایش خوش‌مصاحبه بودند، اما دوستان عزیزمان در کمیته اخلاق نه اقدامی می‌کنند، نه حرفی می‌زنند و نه اصلاً هستند! به هر حال از قدیم گفته‌اند صلاح مملکت خویش خسروان دانند، ولی با این غیب شدن کمیته اخلاق مسلماً تهمت‌ها با شدت و حدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. کمیته اخلاق اگر اقدامی هم انجام می‌دهد هیچ‌کس از آن خبر ندارد؛ از رسانه‌ها گرفته تا اهالی فوتبال و خلاصه هرکس که با این رشته ورزشی سر و کار دارد.

خیلی خوب است که مسئولان محترم کمیته اخلاق که چهره‌های موجهی هم هستند یک اعلام وجود بکنند تا حداقل ما مطمئن شویم این کمیته خدای نکرده منحل نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی