نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه تایمز از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر انگلیس در ماه خرداد و پایان آن در ماه مرداد خبر داد.

فوتبال جهان » انگلیسبه گزارش خبرورزشی، مسئولان لیگ برتر انگلیس امیدوارند بتوانند این رقابت‌ها را از ۱۹ خرداد دوباره از سر بگیرند، البته با برگزاری بدون تماشاگر مسابقات به دلیل وجود ویروس کرونا و همچنین قصد دارند در روز ۶ مرداد آن را به پایان برسانند.

این گزارشی است که روزنامه تایمز منتشر کرده و در ادامه مدعی شده مسئولان فوتبال انگلیس به همراه مقامات ورزش این کشور مذاکرات زیادی را با دولت بریتانیا در مورد زمان مناسب برای از سرگیری مسابقات داشته‌اند. رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روز ۲۳ اسفند رسماً به حالت تعلیق درآمد و در حالی که لیورپول در آستانه رسیدن به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس بود، این رقابت‌ها متوقف شد. در حال حاضر در مجموع ۹۲ بازی دیگر باید برگزار شود تا لیگ به پایان برسد.

روزنامه تایمز نوشته مدیران لیگ برتر هفته گذشته ایده‌های خود را در مورد آنچه که «پروژه از سرگیری» خطاب کرده‌اند، در میان گذاشته‌اند. مسابقات پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و فقط حداکثر ۴۰۰ نفر در هر بازی اجازه دارند که داخل ورزشگاه شوند که این تعداد شامل نمایندگان رسانه‌ها نیز می‌شود. البته همه این افراد نیز باید تست کرونا بدهند و در صورتی که جواب تست آن‌ها منفی باشد می‌توانند وارد ورزشگاه‌های مورد نظر بشوند. در هر ورزشگاه نیز محل خاصی برای گرفتن تست‌های پزشکی در نظر گرفته خواهد شد.

در ورزشگاه و از جمله در رختکن تیم‌ها نیز امکانات جدیدی قرار خواهد گرفت که قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی به درستی رعایت شود و بازیکنان نیز باید تک‌تک برای ورود به زمین با فاصله وارد زمین شوند و هر کدام نیز کیت مخصوص بهداشتی خود را قبل از ورود به رختکن به همراه داشته باشند.

این مسئولان همچنین برای رقابت‌های فصل بعد نیز برنامه‌ریزی کرده و تاریخ اول شهریور را برای شروع فصل ۲۱-۲۰۲۰ در نظر گرفته‌اند، اما مهمترین موضوعی که هنوز تکلیف آن روشن نشده و ابهامات زیادی دارد فقدان تجهیزات لازم برای گرفتن تست در همه ورزشگاه‌هاست. اگر به هر دلیلی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به پایان نرسد یا امکان به پایان رسیدن آن وجود نداشته باشد، مثل اتفاقی که برای لیگ فوتبال هلند رخ داد و مسئولان فوتبال این کشور لیگ را بدون تعیین قهرمان، تعطیل کردند، آنگاه یک فاجعه مالی بزرگ برای باشگاه و به طور کلی برای فوتبال انگلیس رخ خواهد داد.

مسئولان فوتبال انگلیس برای آنکه کمی از شدت این فاجعه بکاهند و کمک اندکی به باشگاه‌ها انجام دهند با شرکت DLA Piper که شرکتی است که در مورد حق پخش تلویزیونی فعالیت می‌کند و به نوعی حالت شرکت بیمه و پشتیبان در این زمینه به حساب می‌آید، مذاکره کرده‌اند و قرار شده است برای حالت اضطراری به وجود آمده، در صورتی که این شرایط ادامه داشت، این شرکت وام‌هایی تا سقف ۱۰ میلیون پوند به باشگاه‌ها بدهد تا کمی به اوضاع اقتصادی آن‌ها کمک کند.

بعضی باشگاه‌ها با بازیکنان خود به توافق رسیده‌اند که از نظر مسائل مالی از آن‌ها تخفیف بگیرند و دستمزدهای‌شان را کاهش دهند، اما خیلی از بازیکنان هم با این موضوع مخالفت کرده‌اند.

ساوتهمپتون، وستهم، شفیلدیونایتد و واتفورد با بازیکنان خود در مورد به تعویق افتادن دستمزد‌ها توافق کرده‌اند و بازیکنان آرسنال هم با کاهش ۵/۱۲ درصدی دستمزد‌های خود موافقت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی