نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده باشگاه لیورپول در تورنمنت بازی رایانه‌ای لیگ برتر انگلیس، مقابل بازیکن تیم فوتبال ولورهمپتون مغلوب شد.

فوتبال جهان » انگلیسبه گزارش خبرورزشی،در اولین دوره برگزاری رقابت‌های «ای پریمیر لیگ» (تورنمنت بازی رایانه‌ای لیگ برتر فوتبال انگلیس) لیورپول برخلاف شرایط واقعی لیگ برتر شانس قهرمانی را از دست داد.

در حالی که شیوع ویروس کرونا بسیاری از لیگ‌های فوتبال را در سراسر دنیا به حالت تعلیق درآورده است، تورنمنت‌های آنلاین فراوانی با حضور تعدادی از ستارگان فوتبال جهان برگزار می‌شود تا آن‌ها را در مدت زمانی که در خانه به سر می‌برند، سرگرم نگه دارد. یکی از این تورنمنت‌ها هم مسابقات ای پریمیر لیگ بود که یکشنبه فینال آن میان ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول و دیوگو خوتا از ولورهمپتون برگزار شد.

این دو پس از آنکه در بازی اول به تساوی رضایت دادند، بازی دوم را به شرط پیروزی با زدن گل طلایی برگزار کردند و این بازیکن ولورهمپتون بود که زودتر به گل رسید و پیروز شد.

در بازی اول الکساندر آرنولد توسط هم‌تیمی اش جورجینیو واینالدوم گل زد، اما خوتا هم گل تساوی را با کاراکتر رایانه‌ای هم‌تیمی‌اش آدام ترائوره به ثمر رساند. در بازی دون خوتا با کاراکتر خودش گل طلایی را زد و بازی را برد.

الکساندر آرنولد در مرحله نیمه نهایی، رحیم استرلینگ از منچسترسیتی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده بود. خوتا نیز در آن مرحله دوایت مک‌نیل از تیم برنلی را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرده بود.

جایزه قهرمانی این رقابت‌ها که از روز ۲۱ آوریل توسط بازیکنان لیگ برتر انگلیس شکل گرفت به جنبش «بازیکنان در کنار یکدیگر» خواهد رسید و قرار است صرف کمک به سیستم بهداشت و درمان انگلیس شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی