۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه فرانسوی به بررسی نقاط قوت مهاجم تیم فوتبال استقلال پرداخت.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، رسانه فرانسوی malijet به مناسبت تولد شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران، به بررسی نقاط قوت این بازیکن پرداخت. این رسانه نوشت:

عقاب مالی، بازیکن سابق تیم بوردوی فرانسه که به یکی از برترین مهاجمان این تیم تبدیل شده بود، الان در استقلال تهران توپ می‌زند و به تازگی تولد ۳۲ سالگی خود را جشن گرفته است. حالا قصد داریم ۵ نقطه قوت این بازیکن را که هواداران به خاطر روح جنگندگی اش در زمین ستایشش می‌کردند، را معرفی کنیم.

اولین موردی که باید به آن اشاره کرد اتفاقات تلخی بود که برای شیخ در کودکی اتفاق افتاد. او در اینباره قبلا به بین اسپرت گفته بود: من خیلی زود مادرم را از دست دادم. در سیزده سالگی هم بهترین دوستم را که یک ساعت قبل از فوتش با او فوتبال تنیس بازی کردم را از دست دادم. اغلب به این دوستم فکر می‌کنم و با فکر او انرژی بازی پیدا می‌کنم.

دومین اتفاق مهمی که برای شیخ افتاد، کسب ۲ مدال برنز در رقابت‌های فوتبال آفریقا به همراه تیم ملی فوتبال مالی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ بود. در سال ۲۰۱۲ در همین رقابت‌ها شیخ عنوان برترین گلزن را از آن خود کرد. شیخ در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برترین گلزن بوردوی فرانسه بود و در جدول گلزنان رتبه اول را در سال ۲۰۱۳ به خود اختصاص داد. در فوتبال ایتالیا با تیم بنونتو هم بسیار با گلزنی هایش خوش درخشید و برترین گلزن تیمش در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شد.

دیاباته دست کم در هر بازی که در Aigles A به میدان رفته، دستکم یک گل را به ثمر رسانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی