نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال لاتزیو معتقد است سرمربی ایتالیایی این تیم شبیه به سرمربی موفق لیورپول است.

فوتبال جهان » ايتاليابه گزارش خبرورزشی، چیرو ایموبیله که این فصل در ۲۶ بازی سری A موفق شده ۲۷ گل برای لاتزیو به ثمر برساند؛ از سرمربی ۴۴ ساله‌اش که این تیم را در فصل جاری به یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی تبدیل کرده، تمجید و او را به یورگن کلوپ تشبیه کرد. آبی‌پوشان رم پیش از به تعلیق در آمدن برگزاری بازی‌های سری A به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا (کووید ۱۹) در ایتالیا، تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار داشتند.

مهاجم ایتالیایی لاتزیو در پیام تصویری زنده در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» گفت: به نظر من با توجه به انگیزه‌ای که سیمونه اینزاگی به بازیکنانش می‌دهد، او از این حیث شبیه به یورگن کلوپ است. او یک سرمربی کامل اروپایی است و کسی است که از کار با او حس خیلی خوبی دارم.

وی همچنین درباره اتفاقی که در اوایل فصل رخ داد که پس از گلزنی به پارما، در همان بازی به خاطر تعویض شدنش به این تصمیم اینزاگی با عصبانیت واکنش نشان داد و به همین خاطر برای بازی بعدی با اینتر از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، اظهار داشت: آن واکنش به خاطر ناراحتی‌ام بود که البته واکنش اشتباهی بود.

ایموبیله در تکمیل صحبت‌هایش در این خصوص اظهار داشت: می‌دانم که سیمونه مرا بخشید، اما نباید چنین واکنشی مقابل هواداران نشان می‌دادم. اینزاگی آن اتفاق را به خوبی مدیریت کرد و نیمکت‌نشینی من در بازی با اینتر هم تصمیم درستی بود. در آن مقطع ما با هم زیاد صحبت کردیم و در نهایت مسئله حل شد، به طوری که حتی نیاز به آشتی کردن هم نبود.

مهاجم ایتالیایی لاتزیو همچنین با یادآوری بازگشت رویایی این تیم مقابل آتالانتا در ماه اکتبر که بازی ۳ بر صفر باخته را در نهایت با گل دقیقه ۹۲ او به تساوی ۳-۳ رساندند، خاطرنشان کرد: اینزاگی بین دو نیمه خیلی عصبانی بود. او از کوره در رفته بود و حق هم داشت، چون ما در نیمه اول بد بودیم. نیمه دوم، اما بهترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم و در نهایت هم بازی را به تساوی ۳-۳ کشاندیم.

وی در خصوص پنالتی که در همان بازی تبدیل به گل اول آبی‌پوشان شهر رم کرد، تأکید کرد: زدن آن پنالتی ترسناک بود. پی‌یر لوئیجی گولینی، دروازه‌بان آتالانتا به نظر می‌رسید در سه متری من ایستاده و قرار است توپ را بگیرد، اما من شوت فوق‌العاده‌ای زدم و پنالتی را تبدیل به گل کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی