نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم بلژیکی باعث شده پرسپولیسی‌ها برای انتخاب جانشین او از حالا دست به کار شوند. در این بین مهم‌ترین گزینه پرسپولیس، پیام نیازمند است که کادر فنی هم به جذبش اصرار دارند.

فوتبال ایران » لیگ برترخبرورزشی/ سعید شاه‌نظری؛ پیام نیازمند، دروازه‌بان جوان و ملی‌پوشی که هم مورد تأیید داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس است و هم مطهری که دستیار یحیی است و با پیام کار کرده و از طرفی هم نمایش‌های خیره‌کننده اش چشم یحیی را گرفته ولی نیازمند هنوز تصمیمی نگرفته و معلوم نیست حتی فصل بعد در لیگ برتر ایران حضور داشته باشد.



همان‌طور که اشاره کردیم کادر فنی پرسپولیس اعتقاد زیادی به پیام نیازمند دارد، اما نظر بازیکنان پرسپولیس در مورد او چیست؟‌

می‌خواهم یک خاطره از اولین نمایش نیازمند برابر دیدگان بازیکنان پرسپولیس برای‌تان تعریف کنم که چطور دروازه‌بانی پیام باعث تعریف و تمجید‌های پرسپولیسی‌ها شد. لیگ هفدهم پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی‌هایش را با برد‌های متوالی و پرگل آغاز کرد. آن‌ها در ۵ دیدار اول‌شان ۴ برد و یک تساوی داشتند و در تمامی این بازی‌ها گل زدند و میانگین گل‌های زده آن‌ها از عدد ۲ تجاوز می‌کرد، چون در ۵ بازی ۱۱ گل زده بودند و با خیال راحت در خانه به مصاف پیکان رفتند تا صدرنشینی خود را ادامه دهند. در آن طرف میدان پیکان بعد از نتایج ضعیفش برای اولین بار دست به ریسک بزرگی زد. رحمان احمدی باتجربه در آن بازی نیمکت‌نشین بود و جایش را به پیام نیازمند داد. دروازه‌بان جوانی که تا آن موقع کسی اسمش را هم نشنیده بود. ریسک جلالی در آن بازی جواب داد و حاصلش معرفی پیام نیازمند به فوتبال ایران بود. گلر بلندبالای حال حاضر سپاهان در اولین حضور لیگ برتری اش در لیگ هفدهم برای پیکان مقابل پرسپولیس کلین‌شیت کرد و در آن روز اولین شکست شاگردان برانکو در لیگ هفدهم رقم خورد. پیکان بعد از آن بازی ۵ برد متوالی به دست آورد. ۶ بردی که نیازمند بیشترین تأثیر را در آن داشت. او در برد برابر تراکتور فقط یک گل خورد و برابر سپاهان، پرسپولیس، گسترش فولاد و سیاه‌جامگان کلین‌شیت کرد تا نامش بر سر زبان‌ها بیفتد. حالا برویم سراغ خاطره تمجید بازیکنان پرسپولیس از پیام نیازمند.

این خاطره را به عنوان گزارش تمرین شاید یک بار در روزنامه خوانده باشید ولی خیلی از آن روز گذشته و آن روز‌ها که نیازمند معروف نبود شاید به این مطلب توجه نکرده باشید، پس فکر می‌کنم خالی از لطف نباشد که بار دیگر آن را یادآوری کنم. بعد از باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان، بازیکنان ملی‌پوش به اردو دعوت شدند و کادر فنی کروات پرسپولیس هم راهی کشورشان شدند تا چند روزی استراحت کنند. تمرینات بعد از دو، سه روز استراحت زیر نظر کریم باقری استارت خورد. آن روز‌ها در پرسپولیس همه ملی‌پوش بودند و خارجی‌ها هم که در کشورشان استراحت می‌کردند و تیم امید پرسپولیس هم بازی داشت تا تمرین خیلی خلوت باشد. صدای بازیکنان در تمرین خیلی راحت به گوش می‌رسید و آقاکریم هم تمرین سبکی در نظر گرفته بود. آن روز هیچ دروازه‌بانی در تمرین پرسپولیس نبود و دور از چشم آن‌ها بازیکنان پرسپولیس شروع به حرف زدن در مورد گلر‌های تیم ملی کردند. لیست دعوت شده‌ها مد نظر بازیکنان بود و می‌گفتند با این گلر‌ها باید برویم جام جهانی ۲۰۱۸؟ بحث به آنجا کشید که جای کدام دروازه‌بان در این لیست خالی است؟ سیامک نعمتی که تازه از پیکان به پرسپولیس آمده بود گفت: «پیام نیازمند می‌تواند ملی‌پوش شود. او خیلی جوان و آینده‌دار است ولی باتجربه گلری می‌کند. در پیکان که بودم خیلی جدی تمرین می‌کرد و همین حالا هم می‌تواند در ترکیب اصلی تیمش باشد.» حسین ماهینی و شجاع خلیل زاده هم حرف سیامک را تأیید کردند و گفتند‌: «گلر باکیفیتی بود و جایش در تیم ملی خالی است.» بعد از این‌ها هم نوبت تأیید کریم باقری رسید تا بگوید: «از بازی اش خوشم آمد و گلر آینده‌داری است.»



آن روز‌ها که پیام را کسی نمی‌شناخت بازار تعریف و تمجیدش در غیاب بیرانوند در پرسپولیس حسابی گرم بود و قطعاً حالا که ملی‌پوش است و بیشترین کلین‌شیت لیگ نوزدهم را دارد بیشتر از همیشه سرخپوشان به جذب او علاقه‌مند هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی