نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جپاروف و پسرش که عضو تیم ملی پایه است و قصد دارد یکی از شاگردان پدرش در تیم زیر ۱۴ سال ازبکستان باشد این روز‌ها کنار خانواده در منطقه ییلاقی چیرچیک در شمال تاشکند دوران قرنطینه را سپری می‌کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کد مطلب: ۲۵۶۶۶۸
یورش دوباره استقلالی‌ها به صفحه ستاره ازبک جپاروف و پسرش که عضو تیم ملی پایه است و قصد دارد یکی از شاگردان پدرش در تیم زیر ۱۴ سال ازبکستان باشد این روز‌ها کنار خانواده در منطقه ییلاقی چیرچیک در شمال تاشکند دوران قرنطینه را سپری می‌کنند.
فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، با گذشت نزدیک به ۴۰ روز از ضرب‌الاجل کمیته انضباطی فیفا برای تسویه حساب با سرور جپاروف، باشگاه استقلال همچنان با ابهامات زیادی در خصوص فرار از تبعات سنگین حکم صادر شده در فدراسیون جهانی روبه‌رو است. معاون ورزشی باشگاه تهرانی مدعی شد مطالبات سرور از طریق پول بلوکه شده در فیفا به حساب او واریز می‌شود، اما این اتفاق مستلزم روندی اداری است که شاید به این زودی محقق نشود از همین رو وکلای سرور همچنان پیگیر پرونده حقوقی خود با باشگاه ایرانی هستند. در حالی که هر روز نگرانی و استرس هواداران استقلال در خصوص تبعات ناشی از بی‌توجهی مدیران باشگاه به تسویه حساب در موعود مقرر با سرور بیشتر می‌شود و گمانه‌زنی‌ها پیرامون محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی بیشتر از قبل می‌شود صفحه ستاره ازبک در اینستاگرام به محلی برای طرفداران استقلال تبدیل شد تا آن‌ها از جپاروف درخواست عدم پیگیری شکایتش از باشگاه را داشته باشند.

ستاره ازبکستانی که به تازگی کنار پسرش دوران قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر گذاشته تا سفر غیرمنتظره او از کازان روسیه به تاشکند تحت‌الشعاع کروناویروس دردسر‌های زیادی به ارمغان داشته باشد در طول یک هفته گذشته با انتشار چند پست در صفحه شخصی خود زمینه برای یورش دوباره استقلالی‌ها را فراهم کرد به خصوص در این روز‌ها که ماجرای شکایت او برای زنده کردن طلب ۹۰ هزار دلاری از باشگاه به معضلی بزرگ برای استقلالی‌ها تبدیل شده است. بیشتر این کامنت‌ها با قلب‌های آبی‌رنگ نشان می‌دهد طرفداران ناامید از اقدامات مدیران باشگاه در صدد جلب رضایت جپاروف برای گذشت در این مقطع حساس هستند، یورشی که بعید است در روند پیگیری‌های جپاروف و وکلایش در این پرونده حقوقی طولانی مدت تغییری ایجاد کند. جالب اینکه جپاروف بی‌توجه به این کامنت‌ها هر بار که پستی را منتشر می‌کند تنها در صدد برمی آید که خود را بی‌توجه به پرونده حقوقی با استقلال نشان بدهد.

جپاروف و پسرش که عضو تیم ملی پایه است و قصد دارد یکی از شاگردان پدرش در تیم زیر ۱۴ سال ازبکستان باشد این روز‌ها کنار خانواده در منطقه ییلاقی چیرچیک در شمال تاشکند دوران قرنطینه را سپری می‌کنند. ستاره سرشناس ازبک‌ها این روز‌ها با انتشار پست‌هایی طرفدارانش را به خواندن کتاب و تمرین‌های روزانه ترغیب می‌کند، توصیه‌هایی که خود با سماجت خاصی آن‌ها را در دستور کار قرار داده و بی‌توجه به حواشی که با استقلال دارد در صدد گذراندن روز‌های عجیب شیوع کروناویروس است. در آخرین پست منتشر شده جپاروف همراه پسرش تمرینات تکنیک و تاکتیک را آموزش می‌دهد، جایی که او با امکانات اولیه زمین تمرینی برای خود و پسرش تدارک دیده و روی سطح تکنیکی و کار با توپ پسرش به عنوان وارث خانواده جپاروف در فوتبال حرفه‌ای تمرکز کرده است.
مکث

یکی از مسئولان باشگاه استقلال مدعی شد در آخرین تماس‌ها با جپاروف در تاشکند این بازیکن مدعی شد روند اداری پرونده شکایتش را وکلا پیگیری می‌کنند و او نمی‌تواند هیچ کمکی به باشگاه در این روز‌ها داشته باشد از همین رو حالا همه نگاه‌ها به رایزنی با فیفا برای نجات از این پرونده حقوقی جنجالی دوخته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی