نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تیم دوم ۱۰ امتیاز اختلاف دارد و زور بقیه تیم‌ها به آن‌ها نمی‌رسد به خاطر همین برای این تیم حاشیه‌سازی می‌کنند.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، علیرضا محمد در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی آیا بهتر است لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه پیدا کند یا خیر، اظهار داشت: به نظر من با توجه به وضعیت کرونا در ایران نباید لیگ برگزار شود و باید پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ معرفی شود.

وی ادامه داد: سرخ‌پوشان الان با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده در صدر جدول قرار داد و هیچ تیمی به پرسپولیس نمی‌رسد. قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است و همه این را می‌دانند به خاطر همین معتقدم که باید لیگ را تعطیل و پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند.

بازیکن اسبق سرخ‌های پایتخت در واکنش به این مسئله که برخی مخالفان این تیم معتقدند وزیر ورزش اراده کرده پرسپولیس قهرمان این فصل لیگ برتر شود، تاکید کرد: نمیدانم این چه حرف‌هایی است که می‌زنند. پرسپولیس با تیم دوم ۱۰ امتیاز اختلاف دارد و به راحتی به هیچ تیمی نمی‌بازد. پرسپولیس چند سال است با قدرت در صدر جدول پیش می‌تازد و این حرف‌ها بیهوده است. تیم‌های دیگر زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد و حاشیه سازی می‌کنند.

محمد در پایان در خصوص این که به اعتقاد وی سرانجام کمیته استیناف چه رایی در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان صادر می‌کند، گفت: این مسئله که مشخص است؛ سپاهانی‌ها در زمین حاضر نشدند و بازی باید سه بر صفر شود. اصلا رأی هم صادر شده و باید تایید شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی