نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر گران‌ترین مربیان ایرانی ۸ تا ۱۰ میلیارد قیمت دارند که این رقم به‌مراتب بیشتر از رقم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی است و حتی با رقم قرارداد شفر، استراماچونی، برانکو و... برابری می‌کند.

فوتبال ایران » لیگ برترخبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ خیلی‌ها معتقدند یک مربی پول خونش را می‌گیرد و پولی که می‌گیرد کاملاً حلال است. وقتی تیمی می‌بازد همه فقط سرمربی را می‌شناسند و معمولاً کسی کاری به مدیرعامل و معاون باشگاه و حتی بازیکنان ندارد.

از این منظر اگر به قضیه نگاه کنیم باید حق را به مربیان بدهیم که بیشترین پول را بگیرند، اما واقعاً قیمت یک مربی چقدر باید باشد؟ در حال حاضر گران‌ترین مربیان ایرانی ۸ تا ۱۰ میلیارد قیمت دارند که این رقم به‌مراتب بیشتر از رقم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی است و حتی با رقم قرارداد شفر، استراماچونی، برانکو و... برابری می‌کند، چون آن‌ها وقتی در ایران بودند قیمت دلار پایین‌تر از ارقام امروزی بود. در باشگاه‌های ایرانی که مدام از بی‌پولی می‌نالند، رقم‌های اینچنینی پرداخت می‌شود تا بار دیگر ثابت شود که پول هست، ولی درست تقسیم نمی‌شود.

اینکه مدیران استقلال می‌گویند پول اسپانسر تا سال ۱۴۰۲ پیش‌خور شده دقیقاً بیانگر همین مسئله است که هزینه‌ها به درستی مدیریت نمی‌شود فلان مربی و فلان کاپیتان باشگاهی را تهدید می‌کنند و ناگهان پول به حساب‌شان واریز می‌شود. آن دیگری عکس مذاکره‌اش با زنوزی را به مدیرعامل باشگاه نشان می‌دهد و قراردادش ۲ برابر می‌شود! خروجی این کار‌ها هم می‌شود نارضایتی عمومی دو تیم و آقای مدیرعامل که هیچ هنری جز مصاحبه کردن ندارد برای حفظ صندلی‌اش مجبور می‌شود پول اسپانسر‌ها را تا ۴ سال بعد پیش‌خور کند و همین روند تا سالیان متمادی در یک باشگاه دولتی ادامه پیدا می‌کند و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی