۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که تعطیلی مسابقات لیگ برتر و نیمه‌کاره ماندن مسابقات نمی‌تواند تصمیم درستی باشد.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، مجید جلالی در ارتباط با شرایط فعلی بازیکنان گل گهر در تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازیکنان ما طبق برنامه‌ای که برای آن‌ها در نظر می‌گیریم تمرین می‌کنند و سعی ما این است که تمرینات را هم تغییر دهیم. بازیکنان تا جایی که می‌توانند تلاش می‌کنند تا خودشان را آماده نگه دارند. در حال حاضر هم چاره‌ای نیست و باید منتظر ماند تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. این وضعیت در اکثر کشور‌ها وجود دارد و خیلی از لیگ‌های دنیا هم شرایط مبهمی دارند.

وی در خصوص اینکه آیا موافق تعطیلی مسابقات این فصل و نیمه کاره ماندن مسابقات است، اظهار داشت: این موضوع باید به عنوان آخرین راه در نظر گرفته شود و من معتقدم که نباید به تعطیلی بازی‌ها و نیمه‌کاره ماندن مسابقات فکر کنیم. همه تیم‌ها دوست دارند بازی کنند و به هدف‌هایشان برسند، اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند بهتر است مگر اینکه شرایط طور دیگری جلو برود.

سرمربی گل‌گهر خاطرنشان کرد: تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصمیم راحتی نیست. اگر چنین اتفاقاتی رخ دهد، طبیعتا در ادامه باید تصمیمات سخت‌تری هم گرفته شود. خیلی‌ها دوست دارند تکلیف قهرمان، سقوط کننده‌ها، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و ... مشخص شود، در این شرایط و با این چالش‌های پیش‌رو اگر لیگ تعطیل شود، چه کسی مسئولیت تصمیمات سخت را بر عهده می‌گیرد؟ امیدوارم به‌زودی شرایط برگزاری مسابقات مهیا شود تا بازی‌های این فصل به پایان برسد.

جلالی در خصوص اینکه چند باشگاه لیگ برتری از جمله گل گهر به صورت رسمی از فدراسیون خواسته‌اند که لیگ امسال به صورت کامل لغو شود، گفت: من در جریان این موضوع قرار ندارم، اتفاقا من در سیرجان هستم و روز گذشته هم در باشگاه بودم. خودمان را آماده شروع لیگ می‌کنیم و منتظر تصمیم سازمان لیگ برای از سرگیری تمرینات هستیم. باشگاه هم در مورد این موضوع که عنوان کردید صحبتی با من انجام نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی