۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر بهداشت اسپانیا می‌گوید ممکن است ادامه فصل لالیگا تا پیش از شروع فصل تابستان آغاز نشود.

فوتبال جهان » اسپانيابه گزارش خبرورزشی،درحالیکه اخیرا اخبار زیادی درباره زمان شروع دوباره فصل جاری لالیگا مطرح شده، وزیر بهداشت این کشور می‌گوید هیچ تضمینی وجود ندارد که این لیگ پیش از شروع فصل تابستان از سر گرفته شود.

وزیر بهداشت اسپانیا که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی این وزارت‌خانه درباره وضعیت اپیدمی کرونا در این کشور صحبت می‌کرد در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران به موضوع زمان از سر گیری لالیگا هم پرداخت. لالیگا از اواخر اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به حالت تعلیق درآمده و با اینکه اخیرا امید‌هایی درباره شروع دوباره مسابقات از خردادماه مطرح شده، ولی وزیر بهداشت اسپانیا گفت در این باره هیچ تضمینی وجود ندارد.

وزیر بهداشت اسپانیا در این باره گفت: نمی‌توانم بگویم که فوتبال می‌تواند پیش از شروع فصل تابستان فعالیت خود را از سر بگیرد. صحبت کردن قطعی در این باره یعنی نداشتن دوراندیشی.

این در حالی است که پیش از این به تیم‌های حاضر در لالیگا اعلام شده بود که برای بازگشت به شرایط تمرینی آماده باشند چرا که ممکن است از اواخر اردیبهشت اجازه شروع دوباره تمرینات‌شان صادر شود. این تصمیمی بوده که هفته گذشته در جلسه مشترک شورای ورزش اسپانیا، فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا گرفته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی