نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مورد اینکه لیگ برتر از چه زمانی دوباره آغاز شود و آیا اصلاً برگزار شود یا نه، ستاد مقابله با کرونا باید نظر نهایی را بدهد، اما اینکه بعضی‌ها ژست انسانیت و نگران بودن گرفته‌اند و می‌گویند ما نگران سلامت مردم هستیم اصلاً قابل باور نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کد مطلب: ۲۵۶۷۴۳
حرف آخر| فرمان تعطیلی لیگ با ژست انسانیت! در مورد اینکه لیگ برتر از چه زمانی دوباره آغاز شود و آیا اصلاً برگزار شود یا نه، ستاد مقابله با کرونا باید نظر نهایی را بدهد، اما اینکه بعضی‌ها ژست انسانیت و نگران بودن گرفته‌اند و می‌گویند ما نگران سلامت مردم هستیم اصلاً قابل باور نیست.
فوتبال ایران » لیگ برترخبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در این مدت یکسری از تیم‌ها نشان داده‌اند که اصلاً دوست ندارند مسابقات ادامه پیدا کند. آن‌ها با شعار «جان مهمتر از جام است» به دنبال تعطیلی لیگ برتر هستند، اما بازیکنان‌شان مخفیانه تمرین می‌کنند و حتی مورد بوده که بازیکنان یک تیم در گروه‌های ۴، ۵ نفره در حال تمرین دیده شده‌اند!

نکته اینجاست که شعاردهندگان عمدتاً نه دل‌شان برای جان مردم می‌سوزد و نه پول مردم چه در غیر این صورت بازیکنان تیمی که میلیون‌ها هوادار و دلسوز دارد را با دلالی نمی‌بستند و حداقل کمی به آن هواداری که با گل خوردن تیمش سکته می‌کند، فکر می‌کردند. پس قبول کنید باور اینکه این قبیل باشگاه‌ها به جان مردم فکر کنند خیلی سخت است. اگر همین باشگاه‌ها موقعیت جدولی خوبی داشتند مسلماً به خاطر فشار هواداران خودشان هم که شده می‌گفتند مسابقات باید ادامه پیدا کند. همان‌طور که امروز پرسپولیسی‌ها خواستار ادامه مسابقات هستند.

منطق می‌گوید نه اینکه جام را بدون برگزاری ادامه مسابقات به پرسپولیس بدهیم کار درستی است و نه اینکه مسابقات را تعطیل کنیم و هیچ جامی به هیچ تیمی ندهیم. به هر حال تکلیف قهرمان و سهمیه آسیا و تیم‌های سقوط‌کننده باید روشن شود. حالا اگر مسئولان تشخیص می‌دهند کرونا نرفته و برگزاری بازی‌ها خطرناک است خب ادامه لیگ را ۳، ۴ ماه دیگر برگزار کنند. حتی جام حذفی هم به هر حال باید برگزار شود تا تکلیف قهرمانش مشخص شود. این وسط احتمال دارد فاصله لیگ برتر امسال با سال آینده کم شود و مثلاً مسابقات فصل آینده از آبان یا آذر ۹۹ کلید بخورد که در این صورت بازهم بهتر از آن است که مسابقات امسال نیمه‌تمام بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی