نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در خصوص پرونده شکایت برانکو و سایر موارد مربوط به باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، رسول پناه، سرپرست پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر حول این باشگاه گفت: برانکو بابت مطالبات خود شکایتی را مطرح کرده و حکم اولیه آن آمده و ما درخواست گراند حکم را کردیم و در مهلت قانونی این درخواست را به فیفا ارسال کردیم. هزینه این دادرسی از طلبی که داشتیم کسر شده و منتظر پاسخ در این رابطه هستیم.

سرپرست سرخپوشان درباره اینکه مطالبات برانکو از نظر این باشگاه چقدر است گفت: اجازه بدهید وقتی این موضوع قطعی شد آن را اعلام کنیم.

وی درباره مهلت شش روزه برانکو به پرسپولیس گفت: ما طبق روال قانونی کار را دنبال می کنیم. وقتی این نامه مطرح شده ما طبق روال دنبال می کنیم و اکنون با فیفا ارتباط لازم را داریم و مکاتبات را دنبال می کنیم و چیزی پرسپولیس را تهدید نمی کند.

رسول پناه در واکنش به این موضوع که میزان مطالبات این باشگاه کمتر از بودجه لازم آنهاست و این مساله نگرانی بازیکنان را در پی داشته گفت: مطالبات ما در حدود 650 هزار دلار است و ما در حال مدیریت آن هستیم. برخی احکام برای قطعیت نیاز به زمان هستند و ما درباره آرا و احکامی که قطعی شده کار را دنبال می کنیم و درباره دیگر احکام نیز مدیریت خواهیم کرد و جای دیگر هم مطالبات داریم و از آن پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه چه زمانی اعضای هیات مدیره پرسپولیس تکمیل خواهد شد گفت: این موضوع مربوط به وزارت ورزش است. من رییس هیات مدیره هستم اما اینکه تکمیل هیات مدیره مربوط به وزارت ورزش است. هیچ خللی در کار ما نیست و تمامی اعضا هر روز کارها را پیگیری می کنند و برای باشگاه وقت می گذارند.

رسول پناه درباره موضوع بشار رسن و همچنین کالدرون گفت: درباره بحث کالدرون ایشان درباره مطالبات خود شکایتی مطرح کرده و ما دفاعیه محکم و درخواست متقابلی دادیم و منتظر رای فیفا هستیم. با بشار رسن خودم صحبت کردم. ایشان مطالباتی داشتند که پرداخت نشده و در انتظار بازگشت ایشان هستیم. بازیکنان ما بزرگ هستند و قطعا پیشنهاداتی دارند اما نظر ما این است که با همه آنها ادامه همکاری کنیم.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به حضور دوباره برخی مسوولان سپاهان در فدراسیون و اینکه آیا در بحث دیدار سپاهان و پرسپولیس موضوع جدیدی اتفاق افتاده گفت: حضور من در فدراسیون مربوط به این قضیه نبود و ما منتظر رای کمیته استیناف هستیم.

رسول پناه در بخش پایانی صحبت هایش درباره بحث اسپانسری و صحبت هایی که در این رابطه مطرح است گفت: ما با کارگزار جدید (آتیه داده پرداز) قراردادمان فسخ شده و چند اسپانسر درخواست همکاری کرده که ما به وزارت نامه زدیم تا اصالت و استعلام لازم در این باره گرفته شود و این بحث را دنبال خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی