نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی سرخ‌پوشان پایتخت گفت: متاسفانه شرایط استقلال هر سال ملتهب است.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، رضا عنایتی درباره بحث ادامه یا تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: ادامه برگزاری لیگ باید کارشناسی شده باشد. اگر تیم من در صدر جدول بود، می‌گفتم لیگ برگزار شود و اگر پایین جدول بود ترجیح می‌دادم لیگ برگزار نشود.

وی افزود: باید جنبه‌های مختلف برای برگزاری لیگ را در نظر بگیرند و کارشناسی شده باشد. همیشه جنبه‌های سلامتی انسان جلوتر از تفریحاتی مثل فوتبال است، اگرچه خیلی از تیم‌ها هزینه کرده‌اند و می‌خواهند نتیجه کارشان را ببینند. من شخصا صد درصد نمی‌توانم نظرم را بدهم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به بیانیه بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه و خطاب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، گفت: شرایط استقلال چند سالی است که ملتهب است و هر سال نه تنها بهتر نمی‌شود، بلکه بدتر نیز می‌شود. این وسط بیشترین ضربه را هواداران استقلال می‌خورند. نمی‌دانم چه سریالی است که استقلال هر فصل با مشکلات مشابه روبرو می‌شود. اگر نمی‌توانید اداره کنید، آن را به بخش خصوصی واگذار کنید. دولت نه توان تامین مخارج را دارد و نه نمی‌تواند آن را واگذار کند.

عنایتی که هدایت تیم دسته اولی سرخ‌پوشان پاکدشت را برعهده دارد، درباره اینکه گفته بود زمین شماره دوی آزادی در اختیار سرخ‌پوشان است، گفت: ما تا پایان فصل با مجموعه آزادی قرارداد داریم و اگر قرار است در این زمین تمرین نکنیم، باید زمین دیگری تهیه کنند. مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اصراری هم نداریم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی