نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ ضمن تمجید از دروازه‌بان ۳۴ ساله این تیم ابراز امیدواری کرد او چند سال دیگر در جمع باواریایی‌ها بماند.

فوتبال جهان » آلمانبه گزارش خبرورزشی، مانوئل نویر که هنوز با مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده است، این در حالی است که در پایان فصل الکساندر نوبل، دروازه‌بان کنونی شالکه به سرخپوشان مونیخی ملحق خواهد شد تا رقیب جدی برای نویر ۳۴ ساله باشد.

اولی هوینس که سال گذشته میلادی از سمت ریاست باشگاه بایرن مونیخ کنار رفت، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «کیکر» گفت: اگر نویر چند سال دیگر در بایرن مونیخ بماند، خیلی خوشحال خواهم شد و خیلی قدردان او خواهم بود، چون مانوئل هنوز هم بهترین دروازه‌بان جهان است. من همچنین بر این باورم که امضای قرارداد با الکساندر نوبل تصمیمی درست و فوق‌العاده از جانب حسن صالیحمیدزیچ بود.

نویر که در سال ۲۰۱۱ با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست و تاکنون ۱۸ جام مختلف را با این تیم کسب کرده است، قراردادش این فصل به اتمام می‌رسد. مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده، اما طرفین هنوز به توافقی دست نیافته‌اند، چرا که این دروازه‌بان آلمانی خواهان تمدید قرارداد بلندمدت است، اما مدیران بایرن مونیخ خواهان تمدید یک ساله قرارداد این دروازه‌بان ۳۴ ساله هستند.

باشگاه‌های بوندس‌لیگایی تمرینات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته‌اند و امیدوارند در هفته‌های پیش‌رو بازی‌ها پشت در‌های بسته برگزار شود. بازیکنان و اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ هم به مانند برخی دیگر از باشگاه‌های مطرح اروپایی برای کمک به باشگاه برای خروج از بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، با کاهش دستمزد خود موافقت کرده‌ند.

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: در بایرن مونیخ کاهش ۲۰ درصدی دستمزد‌ها برای ماه آوریل لحاظ شده که قابل استرداد هم نیست. از این گذشته، ما هیچگونه درآمدی از بازی‌های بدون تماشاگر نداریم که به طور منطقی با کاهش دستمزد جبران می‌شود. من فکر می‌کنم برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر خود سؤال‌برانگیز است، اما با توجه به وضعیت اقتصادی برخی از باشگاه‌ها، برگزاری آن‌ها بسیار مهم و ضروری هستند.

وی همچنین در انتقاد از افرادی که در تلاش برای فشار به مسئولان فوتبال آلمان به منظور از سرگیری هر چه سریع‌تر مسابقات هستند، ادامه داد: سازمان لیگ آلمان در شرایط بحرانی کنونی به خوبی عمل کرده است. همچنین بسیار خوشحال می‌شوم اگر برخی از افراد متعصب کمی محدودتر عمل کنند. این ممکن نیست که حتی یک نفر دیگر به خاطر یک یا دو هفته سرگرمی (در صورت از سرگیری فوتبال) جان خود را از دست بدهد. هیچکدام از ما نمی‌تواند پاسخی به آن بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی