۰
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی گلر استقلال به اعتراف محمدرضا اکبریان درباره اشتباهش در بازی استقلال و صنعت نفت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا اکبریان داور فوتبال در گفت‌وگو با رضا رشیدپور در برنامه «اتفاق» به اشتباهش در بازی مهم استقلال و نفت آبادان اعتراف کرد (اینجا ببینید) . او در این بازی گل روح‌الله باقری در دقیقه ۶۸ را آفساید اعلام کرد تا آبی‌ها بخاطر از دست دادن ۲ امتیاز مهم، از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی عقب بمانند و با وجود برتری در آخرین مسابقه فصل برابر سپیدرود رشت، حتی به نایب‌قهرمانی هم نرسند.

به گزارش خبرورزشی، به گزارش  خبرورزشی خبرورزشی ، محمدرضا اکبریان داور فوتبال در گفت‌وگو با رضا رشیدپور در برنامه «اتفاق» به اشتباهش در بازی مهم استقلال و نفت آبادان اعتراف کرد (اینجا ببینید) (اینجا ببینید) ( اینجا ببینید اینجا ببینید ) . او در این بازی گل روح‌الله باقری در دقیقه ۶۸ را آفساید اعلام کرد تا آبی‌ها بخاطر از دست دادن ۲ امتیاز مهم، از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی عقب بمانند و با وجود برتری در آخرین مسابقه فصل برابر سپیدرود رشت، حتی به نایب‌قهرمانی هم نرسند.

در همین ارتباط سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال به اعتراف اشکان خورشیدی واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: چند سالیه عادی شده چه با اعتراف چه بدون اعتراف!

در همین ارتباط سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال به اعتراف اشکان خورشیدی واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: چند سالیه عادی شده چه با اعتراف چه بدون اعتراف! چند سالیه عادی شده چه با اعتراف چه بدون اعتراف! چند سالیه عادی شده چه با اعتراف چه بدون اعتراف!

عکس| کنایه گلر استقلال به اعتراف داور لیگ برتری

عکس| کنایه گلر استقلال به اعتراف داور لیگ برتری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی