۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کفاشیان جعبه سیاه فوتبال ایران است و گهگاه خنده خنده، چیز‌هایی می‌گوید که بسیار شنیدنی و جذاب است.

به گزارش خبرورزشی ، در طول یکی، دو ماه گذشته و با تعطیلی فوتبال، علی کفاشیان دست به چند افشاگری زد؛ مثلاً گفت سر ماجرای رحمتی، کی‌روش او را بخشید و گفت فردا به اردوی تیم ملی برود ولی رحمتی گفت شمال است و پس فردا می‌آید! همین جمله مهدی باعث شد تا کارلوس کلاً خطش بزند. او در مصاحبه دیگری گفت بازیکنان تیم ملی پیشش می‌رفتند و می‌گفتند افشین قطبی اصلاً مربی نیست. کفاشیان درباره ماجرای دایی و احمدی‌نژاد هم افشاگری‌هایی داشت و دست آخر گفت من هرگز نگفتم رئیس‌جمهور وقت نقشی در برکناری سرمربی وقت ایران نداشته.

دیروز هم از کفاشیان درباره معرفی بازیکن به کی‌روش سؤال کردیم و اینکه آیا بوده بازیکنی که بخواهند در تیم ملی باشد و کارلوس قبول نکند؟ رئیس سابق جواب می‌دهد: «راستش یکی، دو بار پیش آمد. به کی‌روش گفتند فلان بازیکن را بیاور، گفت حق دخالت ندارید. او آدمی نبود که در این زمینه حرف کسی را گوش کند و کاملاً جدی بود. ما یک بندی در قرارداد داشتیم که طبق آن تمام مسائل فنی به کادر فنی و شخص کی‌روش مربوط می‌شد و فدراسیون نمی‌توانست دخالتی در آن کند. چند باری این بند را نشان داد و گفت ببینید، طبق همین بند هیچ کس نمی‌تواند به من بازیکن معرفی کند.»

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا ویلموتس ۸ میلیون یورو برای ۴ سال می‌ارزید، جواب داد: «با او ۸ میلیون یورو بستند؟ من که خبر ندارم ولی اصلاً به این قیمت‌ها نمی‌ارزید. ما به کی‌روش که یکی از بهترین مربیان جهان بود، در آخرین قراردادش همراه با دستیارانش دو میلیون دلار پرداخت کردیم. نمی‌گویم ویلموتس مربی بدی بود ولی ارزش چنین رقمی را نداشت. البته او به خودش فرصت نداد. به نظرم خیلی زود به خاطر مسائل مالی قهر کرد و رفت. ویلموتس دلش برای فوتبال ما نمی‌سوخت. اگر می‌سوخت با اولین دیرکرد حقوقش، فسخ نمی‌کرد. این را چند بار گفته‌ام باز هم می‌گویم؛ شده بود ما ۹ ماه به کارلوس حقوق ندهیم. باید سه ماه یک بار دستمزدش را می‌دادیم ولی به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانستیم. یادم نمی‌آید حتی یک بار به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش ما را تهدید کرده باشد. فقط چند بار حرف حقوقش را زد. تازه آن هم بعد از اینکه می‌گفت پول بازیکنان را بدهید.»

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید ویلموتس برنده پرونده جنجالی شود؟ می‌گوید: «من که خبر ندارم قرارداد به چه شکل بسته شده و بندهایش چه بوده ولی با توجه به حرف‌هایی که مسئولان فدراسیون می‌زنند، بعید است بتواند برنده باشد. البته امیدوارم هرگز نتواند برنده باشد، چون در این صورت به مشکل زیادی برمی‌خوریم. پولی که او و کادرش درخواست کرده‌اند، رقم سنگینی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی