۰
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ناپولی قهرمانی تیمش در جام حذفی ایتالیا را حاصل تلاش‌ها و زحمات شاگردانش در ماه‌های اخیر می‌داند.

به گزارش خبرورزشی، جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی بازیکنانش را پس از پیروزی مقابل یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا مورد تمجید قرار داد.

این اولین جام قهرمانی گتوسو به عنوان سرمربی است و از آن جهت که او مدت کوتاهی هدایت ناپولی را برعهده داشته ارزشی مضاعف پیدا می‌کند. هافبک سابق میلان در ماه دسامبر (دی 98) جانشین کارلو آنچلوتی شد و با وجود شروع نه چندان دلچسب، به تدریج ناپولی را احیا کرد و شب گذشته (چهارشنبه) با کسب مقام قهرمانی جام حذفی ایتالیا (ششمین قهرمانی ناپولی در این رقابت‌ها) پاداشش را گرفت.

گتوسو که به خاطر مرگ خواهرش ماه پرفرازونشیبی را تجربه کرده است، پس از مسابقه به شبکه رای اسپورت گفت: زندگی و به خصوص فوتبال به من چیزهای زیادی داده است، خیلی بیشتر از چیزهایی که من به فوتبال داده‌ام. فوتبال مرا مرد کرد. در زندگی یک فرد همیشه خانواده و والدین در مهمترین جایگاه قرار دارند. به همین دلیل کنار آمدن با مرگ خواهرم برای من خیلی سخت است. من عاشق فوتبال هستم و می‌دانم که حتی یک ثانیه هم نمی‌توانم بدون آن زندگی کنم. هر کسی که فوتبال را به عنوان شغل انتخاب کرده باید به آن احترام بگذارید چون ما خوش‌شانس هستیم که چنین شغلی داریم. به همین دلیل است که من وقتی می‌بینم برخی بازیکنان نسبت به فوتبال شور و شوق ندارند عصبانی می‌شوم.

گتوسو: فوتبال مرا مرد کرد

سرمربی ناپولی افزود: من در مورد کارهایی که در دوران بازیگری‌ام انجام داده‌ام پشیمان نیستم و حسرت چیزی را هم نمی‌خورم و این همان چیزی است که دوست دارم از بازیکنانم هم بشنوم. من اعتقاد دارم که خدای فوتبال، به شما وقتی کارتان را درست انجام دهید پاداش می‌دهد. هر چه بکارید همان را درو خواهید کرد.

با کسب اولین جام فصل، حالا تمرکز گتوسو روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است. او در این باره هم تأکید کرد: وظیفه ماست که در این 12 بازی باقیمانده از فصل جاری بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. هنوز باید تلاش کنی. چون قهرمان جام حذفی شده‌ایم نباید فکر کنیم که کارمان تمام شده است. می‌دانم که به سبب فاصله موجود کار سختی پیش رو داریم اما باز هم باید تلاش کنیم.

ناپولی با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای رده چهارمی 9 امتیاز از این تیم کمتر دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان حداقل باید به رده چهارم برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی