نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم سپیدرود رشت و هوادار تهران از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت در شرایطی بدون حضور تماشاگر با هم روبه‌رو می‌شوند که پیش از این دو بار مصاف دو تیم به تعویق افتاده بود.

به گزارش خبرورزشی ، پس از حدود ۴ ماه تعطیلی، امروز زنگ آغاز ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول به صدا درمی‌آید. در حالی که هنوز ویروس ناشناخته‌ای به نام «کرونا» جهان را در سیطره خود قرار داده و از جمله مسابقات ورزشی به خاطر «کووید ۱۹» بدون تماشاگر شده در ایران هم مسابقات ورزشی با هیجان، اما بدون شور دنبال خواهد شد.

بعد از برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال در سالن خالی از تماشاگر و بازی استقلال با فولاد در ورزشگاه خالی شهدای فولاد، امروز هم بازی عقب‌افتاده لیگ دسته اول رسماً استارت مجدد این رقابت‌ها را حکایت می‌کند. دو تیم سپیدرود رشت و هوادار تهران از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت در شرایطی بدون حضور تماشاگر با هم روبه‌رو می‌شوند که پیش از این دو بار مصاف دو تیم به تعویق افتاده بود. سپیدرود با وجود مشکلات عدیده مالی، با نادر دست‌نشان مصمم به بقا در لیگ دسته اول است و اگر سه امتیاز این بازی عقب‌افتاده را دشت کند اوضاعش در پایین جدول بهتر خواهد شد. در سمت مقابل هوادار تهران است که عمده تمرکز خود را در تعطیلات معطوف به تغییر نام خود کرد. آن‌ها قبل از دوران کرونا «سرخپوشان پاکدشت» نام داشتند و حالا در روز‌های «پساکرونا» با نام «هوادار» در مسابقات حاضر خواهند بود. رضا عنایتی در دوران تعطیلی تیمش را در سه بازی دوستانه محک زد که شکست ۳ بر یک از استقلال تهران، پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان و تساوی با شاهین بوشهر در این بازی‌ها رقم خورد. حالا دو تیم امشب با قضاوت محمدحسین ترابیان و کمک‌های وحید سیفی و بابک خسروی زنگ شروع مسابقات لیگ یک را به صدا درمی‌آورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی