۰
جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پروین امیدوار است به مربیان داخلی اعتماد شود و افرادی چون علی دایی و کریمی در فدراسیون فوتبال به کار گرفته شوند.

پروین: تا سلطانی‌فر باشد وضع همین است! به گزارش خبرورزشی ، علی پروین در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما، در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: ما هم با آن می‌سازیم، متاسفانه ملاحظه‌ها توسط مردم کم شده و مردم بی‌خیال آن شده‌اند. البته که در خانه ماندن هم واقعا سخت است. این ویروسی است که کل دنیا را فراگرفته است.

پروین در خصوص اینکه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کند یا خیر گفت: در طول عمرم انقدر دست‌هایم را نشسته‌ام. در طول روز فکر کنم 30 بار دست‌هایم را می‌شویم.

وی در این خصوص که از ماسک استفاده می‌کند یا نه اظهار داشت: دوست ندارم بزنم ولی خیلی ملاحظه می‌کنم.

پروین در پاسخ به لغو لیگ و اینکه برخی می‌گویند لیگ به خاطر پرسپولیس ادامه یافته عنوان کرد: مسئله پرسپولیس نیست. پرسپولیس صدر جدول است، شما دو تیم آخر جدول را در نظر بگیرید. یک سری تیم‌ها در وسط جدول هستند که همیشه آنجا قرار دارند، بله آنها آرزو دارند لیگ تعطیل شود. برخی تیم‌ها هستند که فقط هدف‌شان ماندن در لیگ است، خب مشخص است می‌خواهند لیگ تعطیل شود. یک سری تیم‌های دیگر وجود دارند که سهمیه آسیا را می‌خواهند. مسئله پرسپولیس، استقلال یا هرچیزی دیگر نیست. بهترین کار، شروع لیگ بود.

وی در خصوص دورهمی پیشکسوتان گفت: شرکتی درست کردیم که مردم بدانند پیشکسوتان هنوز وجود دارند. در تلاشیم تا شرایطی فراهم کنیم اگر پرسپولیس را خواستند واگذار کنند، شرکت پیشکسوتان آن را خریداری کند.

پروین در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: اصلا امکان ندارد این اتفاق بیفتد. امیدوارم بشود اما به نظر من امکان ندارد.

وی در ادامه در خصوص تیم ملی گفت: باید تاسف خورد که یکی را 3 ماه بیاوری به عنوان مربی تیم ملی و چهارصد میلیارد پول بدهی. آدم دلش می‌سوزد، مگر مربیان ایرانی چه چیزی از آنها کم دارند. یا مثلا پرسپولیس، برانکو و کالدرون را می‌آورند و وسط راه تیم را رها می‌کنند. مقصر این وضعیت آقای سلطانی‌فر است. تا زمانی که ایشان باشند، همین بساط است. ما امثال دادکان، مایلی‌کهن و دایی را داریم اما رئیس فدراسیون کسی دیگر است. کریمی را داریم که در خانه است، مهدوی‌کیا کجاست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی