۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و تنها پروتکلی که در پرواز‌ها رعایت می‌شود این است که غذا نمی‌دهند.

به گزارش خبرورزشی، داود سیدعباسی در ارتباط با شرایط تیم فوتبال شهرخودرو اظهار داشت: اولویت باشگاه شهرخودرو همچنان سلامت جامعه است و آن هم در شرایطی که می‌بینید شیوع کرونا دوباره اوج گرفته است. نگرانیم، اما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. شهرخودرو بخش زیادی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده و جزو مدعیان اصلی کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا است؛ بنابراین مخالفت ما با ادامه لیگ فقط به خاطر سلامتی جامعه بود.

وی در ادامه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود. مثلا تنها پروتکلی که در پرواز‌ها رعایت می‌شود این است که غذا نمی‌دهند! شهرخودرو تیمی کم ادعا، اما پرتوان است و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم. دو بازی آینده ما با گل‌گهر در سیرجان و سایپا در مشهد شاید روی کاغذ، آسان به نظر بیاید، اما واقعیت این است که بازی با تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می‌جنگند، دشوار است.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان پیرامون احتمال از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان از شهریورماه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی دو بازی آینده در لیگ برتر است و فعلا به دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کنیم. زمان این بازی‌ها هنوز مشخص نیست و پیش از این هم متاسفانه ما از میزبانی محروم بودیم. شاید تنها فایده تعطیلی رقابت‌ها برای ما این بود که محرومیت دو بازیکن‌مان در آسیا به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی