نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم‌ اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: الان وقت حمایت همه جانبه استقلالی‌ها از مجیدی است نه جانشین تراشیدن برای او.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق تیم استقلال در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: استقلال پرافتخارترین تیم فوتبال ایران است که همیشه یا قهرمان بوده یا جزو مدعیان. شما نمی‌توانید وقتی در ابتدای هر لیگ می‌خواهید از تیم‌های مدعی اسم ببرید استقلال را حذف کنید. هواداران همیشه از این تیم انتظار دارند و دل‌شان می‌خواهد استقلال حتی در بازی‌های تدارکاتی هم برنده باشد و شکست مقابل فولاد و تساوی با سایپا آن‌ها را ناراحت می‌کند. البته باید قبول کنیم استقلال در شرایط سختی قرار گرفت. بحران کرونا برنامه‌های فرهاد مجیدی را به هم ریخت و مصدومیت‌ها دست او را خالی کرد. با این حال الان زمان حمایت از کادر فنی فعلی است تا استقلال به آرامش برسد. مدیریت باشگاه در وهله اول باید از مجیدی حمایت کند تا این حاشیه‌ها از بین بروند و استقلال به آرامش برسد.

او با اشاره به صحبت‌های اخیر سرمربی استقلال افزود: ظاهرا مجیدی قول داده استقلال در لیگ سهمیه آسیایی بگیرد و قهرمان جام حذفی شود. این حرف‌ها نشان می‌دهد فرهاد خودش را جمع و جور کرده و روحیه خوبی دارد. او همین روحیه را باید به بازیکنان تزریق کند و از آن‌ها بخواهد با تمام وجود برای استقلال بازی کنند. شرایط استقلال و پرسپولیس با همه باشگاه‌ها فرق دارد. بازیکنان این دو تیم باید بدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. بازیکن استقلال نباید در زمین بازی فکر ساق پا و مصدومیت باشد و سفت بازی نکند، چون هواداران در هر بازی چشم انتظار هستند و با یک برد و باخت تیم زندگی‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

اکبرپور درباره اینکه گفته می‌شود سرمربیگری استقلال برای مجیدی زود بوده، گفت: درباره این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم. فرهاد در شرایطی سرمربیگری استقلال را قبول کرد که استراماچونی رفته بود و تیم در وضعیت خوبی نبود. او ریسک کرد و به خاطر علاقه‌اش به استقلال آمد. الان هم تحت فشار زیادی قرار دارد، چون باید جوابگوی ۲۰ میلیون هوادار باشد. فرهاد باید انگیزه و روحیه را به استقلال برگرداند و بازیکنانش را مجاب کند در زمین تا پای جان بجنگند. از طرف دیگر باشگاه، پیشکسوتان و هواداران هم باید از او دفاع کنند. الان زمان جانشین تراشیدن برای مجیدی نیست، چون این حرف‌ها و شایعات تمرکز او را بیشتر به هم می‌زند. الان همه باید حمایت کنند تا استقلال همان تیمی شود که مردم می‌خواهند.

مهاجم محبوب استقلال در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ خاطرنشان کرد: این روز‌ها هواداران زیادی به من زنگ می‌زنند و حتی گریه می‌کنند. آن‌ها می‌گویند حاضرند هرکاری برای استقلال انجام دهند، اما من از اینجا از همه آن‌ها می‌خواهم صبر کنند و تحت تاثیر شایعات فضای مجازی نباشند. استقلال الان بیشتر از هر چیز به حمایت هوادارانش نیاز دارد تا بتواند با یک سرمربی جوان استقلالی به روز‌های خوبش برگردد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی