نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اقدام ایمان صادقی دروازه بان داماش باعث ناراحتی و موضع گیری بازیکنان این تیم علیه او شده است.

به گزارش خبرورزشی، داماش گیلان که شرایط سخت مالی را تجربه می‌کند و تا پیش از دیدار با خوشه طلایی تنها 5 درصد دریافتی داشت، اکنون با هماهنگی صورت گرفته 500 میلیون تومان به این تیم تزریق شد.

این مبلغ توانست بودجه 10 درصدی پرداختی به بازیکنان را تامین کند اما در اتفاقی عجیب اکنون باعث موضع گیری برخی بازیکنان علیه ایمان صادقی، دروازه بان سابق پرسپولیس و کنونی این تیم شده است.

صادقی که چک 100 میلیونی‌اش از این باشگاه پاس نشده بود، بعد از دریافت 10 درصدی، با اطلاع از بودجه‌ای که به باشگاه تزریق شده اقدام به پاس کردن چک خود می‌کند که این موضوع باعث شده تا به 10 بازیکن این تیم پولی نرسد! بعد از اطلاع از این موضوع، اعضای کادرفنی و نزدیکان باشگاه با صادقی صحبت می‌کنند تا او با درک شرایط تیم مبلغ را به خزانه باشگاه بازگرداند تا آنها بتواند طبق قراری که با دیگر بازیکنان گذاشته‌اند، 10 درصد از مطالبات آنها را پرداخت کنند که در نهایت بعد از رایزنی صورت گرفته او تنها بخش کوچکی از این مبلغ را برگرداند. موضوعی که باعث ناراحتی دیگر بازیکنان شده و آنها این اقدام گلر تیم خود را بی‌معرفتی بزرگی دانستند.

البته شاید اقدام ایمان صادقی چندان غیرحرفه‌ای نباشد و این گلر طبق وعده‌ای که از مسوولان داماش دریافت و روی آن حساب کرده بود، اکنون حق خود را دریافت کرده باشد اما بازیکنان داماش اعتقاد دارند اکنون که بعد از ماه‌ها این مبلغ ناچیز به حساب باشگاه واریز شده، صادقی نباید تنها منافع خود را در نظر می‌گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی