نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نروژی تیم منچستریونایتد اعتقاد دارد انجام بازی هجومی در DNA این باشگاه است و از بازیکنانش خواست مغرور نشوند.

سولشائر: امیدوارم با حفظ همین روند به فرهنگ منچستریونایتد برسیم به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر که شاگردانش دوشنبه شب در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس پذیرای ساوتهمپتون هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ساوتهمپتون یک باشگاه فوتبال بسیار خوب با سنت‌های خوب است و من منتظر هیچ تغییری در این مورد نبودم. از زمانی که رالف هازن‌هوتل هدایت ساوتهمپتون را برعهده گرفته است، بازی‌های آن‌ها را دنبال می‌کنم و احترام زیادی برای این باشگاه قائلم. هازن‌هوتل سبک بازی ساوتهمپتون را تغییر داده و سبک بازی‌شان به سبک آلمانی و فوتبال «راک اِن رول» تغییر کرده است. آن‌ها فوتبالی پرانرژی را به نمایش می‌گذارند و در زمین سختکوش هستند، از این رو بازی مقابل آن‌ها دشوار است و برای رقابت با چنین تیمی باید فوتبال سریعی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه آیا در بازی دوشنبه شب تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد داشت، اظهار داشت: وقتی سرمربی تیمی هستید باید به خیلی چیز‌ها در انتخاب ترکیب توجه داشته باشید، اما وقتی بازیکنان‌تان خوب بازی می‌کنند، تصمیم گیری برای‌تان آسان‌تر می‌شود، بنابراین اگر مصدوم زیادی نداشته باشیم، دلیلی برای ایجاد تغییر زیاد در تیم وجود ندارد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که تیمش در ۱۷ بازی اخیر شکست‌ناپذیر بود، در پاسخ به این پرسش که «آیا حس نمی‌کنید که منچستریونایتد شبیه به روز‌های اوج گذشته‌اش شده است؟»، اظهار داشت: اگر ما برای کسب جام‌ها چالش می‌کردیم، شاید من چنین نظری داشتم، اما ما حالا در حال ادامه پیشرفت‌مان، انجام کار‌های درست و تمرکز تنها روی بازی بعدی‌مان هستیم. ما روز به روز در تمرینات به کارمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم با حفظ همین روند به فرهنگ مدنظرمان برسیم.

سولشائر که مردانش در چهار بازی اخیر لیگ برتری ضمن کسب چهار برد موفق شده‌اند ۱۴ گل به رقبای خود بزنند، تصریح کرد: ما بازی‌های خود را به منظور کسب پیروزی انجام می‌دهیم و البته سعی می‌کنیم طوری بازی کنیم که هواداران‌مان از آن لذت ببرند. رویکرد ما انجام بازی سرعتی و قدرتی، بازی بدون ترس و همراه با ریسک است که ما بازیکنان باکیفیتی برای انجام این کار داریم. انجام چنین کاری (بازی هجومی و سرگرم‌کننده) هم در DNA باشگاه منچستریونایتد است.

وی همچنین درباره مهاجم انگلیسی‌اش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، خاطرنشان کرد: از رشفورد خیلی راضی هستم. او در بازی‌ها وضعیت فیزیکی خوبی دارد و با حرکات انفرادی و دوندگی‌اش مدافعان حریف را به دردسر می‌اندازد. او تمامی ویژگی‌های یک مهاجم برجسته را دارد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: ما فصلی همراه با فراز و نشیب داشته‌ایم. ما فصل را با برد فوق‌العاده مقابل چلسی آغاز کردیم و سپس دچار اُفت شدیم و دوره دشواری را تجربه کردیم، اما باشگاه به ما مربیان تیم اعتماد کرد و ما به تلاش‌مان ادامه دادیم. حالا هم زمان آن است که به تلاش‌مان ادامه دهیم و به تعریف و تمجید‌ها نباید توجه کنیم، درست مثل زمانی که به انتقاد‌ها توجهی نداشتیم. پایان فصل نزدیک است، از این رو به هدف‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۵۸ امتیاز در رده پنج جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با چلسی تیم سوم جدول رده‌بندی تنها دو امتیاز اختلاف دارد و لسترسیتی ۵۹ امتیازی را هم یک پله بالاتر از خود می‌بیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی