نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال دیشب با تیم سرحال بازی رفت که ۴-۲ برنده شده بود خیلی فاصله داشت، اما با این حال و در روزی که ۴، ۵ مهره اصلی خود را نداشت هم می‌توانست تراکتور را ببرد چراکه نیمه دوم تقریباً سوار بر بازی بود، اما به هر حال فوتبال همین است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در شبی که دیاباته و قایدی اصلاً آماده نبودند و انگار بدل آن‌ها در میدان بود، استقلال مقابل تراکتور هم مثل دو بازی قبلی امتیاز داد تا کلاً قید قهرمانی را بزند و کارش برای کسب سهمیه آسیا هم سخت‌تر از قبل شود. فرصت طلایی که دیاباته دقیقه ۶۶ هدر داد با شوت دیدنی قایدی می‌توانست حکم تک‌گل ۳ امتیازی شاگردان مجیدی را امضا کند، اما شیخ دیاباته هر قدر در بازی رفت دو تیم آماده و گلزن بود، دیشب ناآماده و گل‌نزن نشان داد که این شاید از بدشانسی مجیدی و خوش‌شانسی تراکتوری‌ها بود.

آرش رضاوند هم می‌توانست در دقیقه ۸۲ گلزنی کند، اما در روزی که استقلال نیمه دوم بهتری داشت، گلزن نداشت تا تأثیر کم تمرین کردن و کرونا گرفتن چند بازیکن خودش را نشان بدهد. طبعاً اگر آبی‌ها دیشب وریا و میلیچ را در کناره‌ها داشتند شرایط فرق می‌کرد و شاید می‌توانستند اولین برد پساکرونایی خود را دشت کنند تا در شبی که سپاهان و شهرخودرو امتیاز از دست دادند، استقلال و تراکتور هم به سود پرسپولیس مساوی کنند و تکلیف قهرمان لیگ تا ۹۹ درصد مشخص شود.

استقلال دیشب با تیم سرحال بازی رفت که ۴-۲ برنده شده بود خیلی فاصله داشت، اما با این حال و در روزی که ۴، ۵ مهره اصلی خود را نداشت هم می‌توانست تراکتور را ببرد چراکه نیمه دوم تقریباً سوار بر بازی بود، اما به هر حال فوتبال همین است. باید گل بزنی تا ببری و استقلال در سه بازی آخرش فقط ۲ گل زده تا ۲ امتیاز از ۹ امتیاز را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی