۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار استقلال مقابل تراکتور مشخص شد با زوج دیاباته و قایدی هم می‌توان گل نزد و در تهران برنده نشد!

به گزارش خبرورزشی، استقلال با زوج دیاباته و قایدی هم گل نزد و در روزی که برتری محسوسی حداقل در نیمه دوم نسبت به تراکتور داشت، به تساوی بدون گل رضایت داد. معمولاً هر موقع زوج دیاباته و قایدی معروف به فیل و فنجان کنار هم قرار می‌گرفتند، حداقل یکی از آن‌ها گل می‌زد، اما مقابل تراکتور این اتفاق رخ نداد. دیاباته یک موقعیت عالی را هدر داد و قایدی یک شوت خوب زد که از بدشانسی او، توپ به تیر دروازه رشید مظاهری خورد و گل نشد.

دیاباته که به تازگی دوباره پدر شده آشکارا با روز‌های اوج خود فاصله داشت و قایدی هم که شاید از بیماری کرونا رهایی یافته بود، مثل بازی‌های قبلی تیمش سرحال و آماده نشان نداد تا مشخص شود با این زوج رؤیایی هم می‌توان گل نزد و در تهران برنده نشد! دیاباته در حالی قدر پاس طلایی علی کریمی را ندانست که معمولاً توپ‌های به مراتب سخت‌تر از آن را گل می‌کرد، اما در یک لحظه توپ را گم کرد. با این حال نکته مثبت در استقلال این بود که در نیمه مربیان حداقل ۴، ۵ فرصت خوب گلزنی خلق کرد و می‌توانست حداقل با یک گل از سد حریف قدر خود بگذرد.

در مورد استقلال این مسئله وجود دارد که همچنان تیم مجیدی با تیم استراماچونی مقایسه می‌شود و نتایج دور برگشت را هم با نتایج بازی‌های رفت مقایسه می‌کنند. مثلاً استقلال به سایپا و تراکتور در دور رفت ۴ گل زده بود، ولی در دور برگشت با آن‌ها مساوی کرد. یا به صنعت نفت در تهران ۵ گل زد و حالا باید جمعه در آبادان با این تیم پیکار کند. آبی‌پوشان که در دوران کرونا هنوز بردی دشت نکرده‌اند همچنان کلی غایب دارند و به همین دلیل در هر بازی ترکیب ثابت تیم‌شان ۴، ۵ تغییر دارد و مجیدی نمی‌تواند به ثبات اسکلت اصلی تیمش فکر کند. در آبادان آن‌ها مسعود ریگی را هم ندارند و فرشید باقری هم که نیست، اما شاید میلیچ و وریا برسند و ارسلان مطهری هم بتواند بازی کند. با تمام این اوصاف استقلال برای بردن نیاز دارد که قایدی و دیاباته را مثل روز‌های اوج‌شان آماده کند. قایدی مقابل تراکتور در چند صحنه می‌توانست پاس گل بدهد، اما خودخواهی کرد تا تیمش به گل نرسد. آن‌ها البته از نظر روحی و روانی هم باید آماده‌تر شوند هرچند مشکل عمده‌شان ناآمادگی بدنی است و اگر شرایط بدنی بهتری پیدا کنند، مسلماً مشکل گلزنی استقلال را حل خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی