۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال جمعه شب هفته جاری باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته کاروان این تیم عصر پنج‌شنبه به سوی این شهر پرواز خواهد کرد.

استقلالی‌ها همچنان نگران سفر به آبادان به گزارش خبرورزشی، مسافرت آبادان در حالی صورت می‌گیرد که خوشبختانه بر اساس اعلام مسئولان، نمودار صعودی کرونا در استان خوزستان متوقف شده ولی استان همچنان شرایط مطلوبی از بابت شیوع این بیماری ندارد به همین خاطر بازیکنان استقلال برای مسافرت به آبادان واهمه دارند و این مسئله در حرف‌هایی که با همدیگر می‌زنند به وضوح قابل مشاهده است. البته با توجه به صحبت‌های مدیران فوتبال کشور، کاملاً بدیهی است مسابقات ادامه پیدا می‌کند و لغو بازی‌ها به بایگانی سپرده شده است.

پرواز چارتر، ملاقات ممنوع
باشگاه استقلال برای رفت و برگشت تیمش پرواز چارتر خواهد گرفت تا غیر از کاروان آبی هیچ مسافر دیگری درون هواپیما وجود نداشته باشد. از طرف دیگر، هماهنگ شده تا دقیقاً مثل سفر به اهواز استقلالی‌ها بلافاصله پس از پیاده شدن از هواپیما با اتوبوس‌های ویژه که قبلاً ضد عفونی شده است، مستقیم راهی هتل محل اقامت خود شوند و طی ساعات اقامت در هتل هیچ هواداری حق ملاقات با آن‌ها را نخواهد داشت، اما با این وجود باز هم بازیکنان می‌ترسند.

بلای جدید
با وجودی که پزشکان متخصص و مدیران ارشد وزارت بهداشت تأکید کرده‌اند ویروس کرونا از طریق انتشار در هوای فضای آزاد منتقل نمی‌شود، بازیکنان استقلال که مدعی هستند تعدادی از همبازیان خودشان در جریان مسافرت به اهواز برای جدال با فولاد به کرونا مبتلا شدند، همچنان از سفر به آبادان واهمه دارند. بعضی از آن‌ها در جریان گفتگو‌های خودمانی و بحث‌هایی که در گروه‌های اینترنتی‌شان مطرح می‌کنند، با اشاره به شرایط سفر مجدد به استان خوزستان، مدعی هستند نمی‌دانند در آبادان قرار است چه بلای جدیدی سر استقلال بیاید؟ البته به نوعی این نگرانی می‌تواند بی‌دلیل تلقی شود به خاطر اینکه خود صنعت نفت در آبادان تمرین می‌کند و خوشبختانه چند روز قبل خبر آمد تست کرونای تمام بازیکنان و مربیانش منفی بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی