نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: ما ۶ اسفند که فولاد ششم جدول بود، گفتیم بازی‌ها تعطیل شود. ما برای این بازی‌های عقب‌افتاده کیسه‌ای ندوخته‌ایم و نتیجه هم مشخص نیست.

به گزارش خبرورزشی، با سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان که از معدود مدیران پاسخگو در باشگاه‌های کشور است مصاحبه‌ای انجام دادیم تا ببینیم بازی پرسپولیس و فولاد برگزار می‌شود یا نه؟ آنچه در پی می‌آید متن صحبت‌های مدیرعامل باشگاهی است که تا ۴۸ ساعت قبل از بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس واقعاً نمی‌دانست این بازی برگزار می‌شود یا نه؟

بازی شما با پرسپولیس برگزار می‌شود آقای آذری؟
ما منتظر جواب سازمان لیگ هستیم و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم اطلاع دقیقی نداریم.

مگر می‌شود؟
بله، ما ۲ روز قبل آمار دقیق کرونایی‌های تیم‌مان را به طور محرمانه به سازمان لیگ اعلام کردیم و خودشان می‌دانند که این آمار را منتشر کنند یا نه؟ اما این آمار محرمانه است و نباید رسماً اعلام شود، چون می‌گویند باعث ایجاد ناامیدی می‌شود.

خب حالا تکلیف چیست؟
من امروز با آقای نبی صحبت کردم، اما سؤالم این است که با وجود اتوماسیون اداری مشاهده و بررسی یک نامه چقدر طول می‌کشد؟ حالا فرض کنیم که این بازی لغو شود. خب این که می‌شود همان داستان نساجی که گفتند به ما ابلاغ نکردند.

اگر بازی برگزار نشود که تعداد بازی‌های شما خیلی می‌شود؟
ما ۶ اسفند که فولاد ششم جدول بود، گفتیم بازی‌ها تعطیل شود. ما برای این بازی‌های عقب‌افتاده کیسه‌ای ندوخته‌ایم و نتیجه هم مشخص نیست. چه کسی فکر می‌کرد سپاهان در اصفهان با پارس‌جنوبی مساوی کند؟!

حالا فکر می‌کنید در صورت انجام مسابقه با پرسپولیس چه نتیجه‌ای بگیرید؟
ما در هر بازی با همه وجود می‌جنگیم. بازی رفت را هم با یک پنالتی مشکوک باختیم، ولی به هر حال به نتیجه بازی برگشت کاملاً امیدواریم و اگر بازی انجام شود مسلماً تمام تلاش‌مان را برای کسب نتیجه ایده‌آل انجام می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی