۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست ملوان: مسئولان استانی و همراهان‌شان به ورزشگاه آمدند، نمی‌دانم مس رفسنجان به چه چیزی اعتراض می‌کند

به گزارش خبرورزشی، حسین برومند درباره اعتراض اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان به حضور تماشاگران در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی، گفت: در ورزشگاه تختی انزلی، فردی از مردم عادی به عنوان تماشاگر حضور نداشت و نمی‌دانم اعضای تیم مس به چه چیزی اعتراض می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان شهری و استانی در جایگاه VIP ورزشگاه و پشت نیمکت مس نشسته بودند. مربیان و بازیکنان تیم به همراه مازیار زارع و پژمان نوری (مالکان باشگاه ملوان)، پشت نیمکت ما حضور داشتند. هر مدیر استانی به تنهایی وارد ورزشگاه نمی‌شود و چند همراه با او می‌آیند، اما مسابقه اصلاً تماشاگر عادی نداشت.

سرپرست تیم ملوان بندرانزلی درخصوص احتمال کسر امتیاز و سقوط ملوانان با شکایت پاشنکو اظهار داشت: نوری و زارع به شدت پیگیر این موضوع هستند و مسئولان شهر انزلی و استان گیلان هم تلاش می‌کنند به ما کمک کنند. امیدوارم این مشکل حل شود تا اتفاقات بدی برای ملوان رقم نخورد.

برومند در پاسخ به این پرسش که آیا محکومیت ملوان، روحیه شاگردان اکبر میثاقیان را کاهش می‌دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: باشگاه در این باره باید اطلاع‌رسانی می‌کرد و چنین موضوعی را نمی‌توان پنهان کرد، اما میثاقیان جوی متحد را در تیم ایجاد کرده و نتایج اخیر ملوان به خاطر همین موضوع است. این مسئله، حاشیه و مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی