نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: هم ما و هم طرفداران در این سال‌ها زجر زیادی کشیدیم و نگران این تیم هستیم، ولی مدیرانی به باشگاه آمدند که بیش از استقلال تنها به فکر حفظ جایگاه مدیریتی‌شان بودند.

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ هادی طباطبایی، دروازه‌بان اسبق تیم استقلال همچنان بابت نتایجی که برای این تیم در این سال‌ها رقم می‌خورد ابراز تأسف می‌کند. 

استقلال در ۳ دیدار اخیر از ۹ امتیاز، فقط ۲ امتیاز گرفت! دلیلش چیست؟
من از ابتدا با برگزاری مسابقات در این شرایط که کشور درگیر کروناست، مشکل داشتم. هنوز هم نمی‌دانم این وضعیت تا کجا قرار است ادامه پیدا کند در حالی که تقریباً همه اماکن ورزشی کشور بار دیگر بسته شدند ولی فوتبال همچنان با قدرت ادامه دارد. این خود جای سؤال دارد. با این وضعیت استقلال هم مشکلاتش دو برابر شد.

اما تیم‌هایی مانند پرسپولیس یا پیکان و شهرخودرو در همین وضعیت کرونا در حال کسب برد و امتیازآوری هستند؟
من بازی‌های اخیر استقلال را ندیدم که از نظر کیفی و فنی درباره اش اظهار نظر کنم ولی این را می‌دانم که روند نزولی استقلال چیز غریب و عجیبی نبود. گر چه تغییر و تحولاتی هم در سطح مدیریت داشت که آن هم توفیقی برای مجموعه نداشته ولی در کل این وضعیت قابل پیش‌بینی بود.

چطور؟
از وقتی استراماچونی از این تیم رفت ما هیچ پیشرفتی در کار تیم ندیدیم و تیم روند مناسبی را طی نکرد. در واقع حتی می‌توان گفت که روند رو به رشد و عالی استقلال پس از جدایی استراماچونی متوقف هم شد. به این موضوع توقف طولانی مدت (۴ ماهه) لیگ را هم اضافه کنید که باعث شد همان باقی مانده تفکرات تاکتیکی هم بدون تمرین مستمر از ذهن بازیکنان بیرون برود و مربیان جدید هم هرگز نتوانستند تیم را به آن وضعیت قبلی برگردانند. حالا امیدواریم که در این بازی‌های باقی مانده فرصتی دست بدهد تا باز هم تیم رو به راه شود.

اما با از دست رفتن ۷ امتیاز و هفته‌های کم باقی مانده، خیلی‌ها نگران کسب سهمیه آسیایی هستند! از کدام امیدواری و کدام فرصت حرف می‌زنید؟
به هر حال الان ۴ سال است که این وضعیت را در استقلال تحمل کرده‌ایم و این ۶، ۷ بازی هم روی بقیه!

شما هم مانند برخی کارشناسان استقلالی معتقدید این تیم باید روی جام‌حذفی تمرکز کند تا سهمیه اش را بگیرد؟
جام‌حذفی هم سخت است. این نیست که بقیه برای وقت تلف کردن راهی جام‌حذفی شوند! هم ما و هم طرفداران در این سال‌ها زجر زیادی کشیدیم و نگران این تیم هستیم ولی مدیرانی به باشگاه آمدند که بیش از استقلال تنها به فکر حفظ جایگاه مدیریتی‌شان بودند و هرچه داد زدیم و فریاد کشیدیم باز هم کار خودشان را کردند و این هم شده نتیجه اش. این همه هزینه روی دست باشگاه در این سال‌ها حاصل چیست؟ مدیریت غلط! شفر، استراماچونی، بازیکنان خارجی بی‌کیفیت و... مسائلی از این دست!

با این اوصاف شما جزو نفراتی هستید که معتقدند در این برهه باید از فرهاد مجیدی حمایت کرد؟
به اعتقاد من مدیران استقلال برای طولانی‌تر کردن دوران مدیریت‌شان در استقلال با انتخابات اشتباه منابع باشگاه را صرف ماندن روی صندلی‌شان کردند. این افراد برای فرار از مشکلات پشت اسامی منابع این مجموعه پنهان شدند غافل از اینکه در درازمدت باز هم درد پا بر جا ماند و مشخص شد این دارو‌ها فقط حکم مُسَکن موقتی را داشتند. درد باشگاه استقلال با این تصمیمات حل که نمی‌شود هیچ بلکه هربار شدیدتر از قبل سرباز می‌کند. کسی به فکر درمان در استقلال نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی