۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نروژی شیاطین سرخ می‌گوید منچستریونایتد این روز‌ها فوتبالی خوب و لذت‌بخش از خود به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (پنجشنبه) در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال‌پالاس خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص وضعیت مدافعان چپ خود گفت: قوزک پای لوک شاو متورم شده است. تا جای ممکن به او فرصت ریکاوری خواهیم داد. براندون ویلیامز هم مشکل مشابهی دارد. هر دوی آن‌ها از ناحیه قوزک دچار ورم شده‌اند و تا جای ممکن به آن‌ها فرصت خواهد داد تو ورم پای‌شان بخوابد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که شاگردانش پس از تقابل با کریستا‌ل‌پالاس، یکشنبه هفته پیش‌رو باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس در ومبلی به مصاف چلسی بروند، درباره احتمال استفاده از سیستم چرخشی در بازی فردا اظهار داشت: انتخاب ترکیب تیم بر اساس بازی فردا خواهد بود نه بازی یکشنبه. بازی روز یکشنبه بی‌ربط به بازی فرداست و اصلاً به آن فکر نمی‌کنم و در حال حاضر تنها به بازی پنجشنبه شب با کریستال‌پالاس فکر می‌کنم. چند بازیکن ما رسیدن‌شان به بازی با ساوتهمپتون در هاله‌ای از ابهام بود، اما حالا آن‌ها آماده هستند و امیدواریم بتوانیم به آن‌ها فرصت بازی بدهیم. احتمالاً یک یا دو بازیکن تازه نفس که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند را وارد ترکیب کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ که شاگردانش در بازی با ساوتهمپتون پیروزی خود را در واپسین لحظات از دست دادند و به تساوی ۲-۲ رضایت دادند، درباره اینکه چطور بازیکنانش را برای این بازی آماده کرده است، یادآور شد: به بازیکنانم گفتم باید به کاری که داریم می‌کنیم ادامه دهیم، به خودتان اعتماد داشته باشید، شما در باشگاهی هستید که همیشه در بازی‌های پایانی فصل پرحرارت است، ما از زمان از سرگیری بازی‌ها شگفت‌انگیز بوده‌ایم، روند فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم و کمی عقب‌نشینی تستی برای ذهنیت ماست.

وی همچنین در خصوص مهاجم فرانسوی‌اش که روی فرم و شکل خوبی است، خاطرنشان کرد: فوق‌العاده است وقتی که مهاجمان شما سرحال و قدرتمند هستند و گلزنی می‌کنند. مارسیال در حال پیشرفت و لذت بردن از فوتبال است. او این فصل به لحاظ عملکرد انفرادی و تیمی به سطح بالاتری رسیده و از جنبه فیزیکی هم بهتر شده است. یادم می‌آید که فصل گذشته آمار‌هایی از مهاجمان ما منتشر می‌شد و گفته می‌شد که آن‌ها فعالیت لازم را در زمین ندارند، اما آنتونی این فصل سخت در تلاش است و باید بگویم او تمام کننده باکیفیتی است.

سولشائر همچنین در خصوص بخشیده شدن محرومیت دو ساله منچسترسیی از حضور در رقابت‌های اروپایی با رأی دادگاه حکمیت ورزش (CAS)، گفت: من فکر می‌کنم افرادی دیگر بتوانند و می‌خواهند در این باره بحث کنند. این موضوع به حیطه کاری من مربوط نمی‌شود، کار من تمرکز روی بازی بعدی تیمم است و درستش هم همین است. قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا باعث می‌شود باشگاه‌های فوتبال از نظر مالی پایدار بمانند که خیلی مهم است. اجازه بدهید افراد دیگر (کارشناسان) درباره درستی یا اشتباه این حکم نظر بدهند.

سرمربی شیاطین سرخ که تیمش در ۱۸ بازی متوالی اخیر شکست‌ناپذیر بوده، در پاسخ به این پرسش که «آیا این بهترین منچستریونایتد از زمان خداحافظی سرالکس فرگوسن است؟»، تأکید کرد: من نمی‌توانم نظری در این باره بدهم، اما ما فوتبال خوب و لذت‌بخشی را از خود ارائه می‌دهیم. این یک امتیاز است که ما برای این باشگاه بزرگ بازی می‌کنیم و انتظار خاصی از ما در ارائه بازی هجومی می‌رود و ما در حال نزدیک شدن به این سبک بازی هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی