نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی تبریزی، مهاجم مصدوم استقلال می‌گوید بابت پارگی رابط صلیبی اش گریه کرده چراکه از نظر بدنی خیلی آماده بود.

مرتضی تبریزی: پیشنهاد تمدید قرارداد به من ندادند

به گزارش خبرورزشی، مرتضی تبریزی که به تازگی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده‌است، گفت: در یک صحنه در بازی دوستانه برابر پیکان ضد حمله خوردیم من سمت بازیکن حریف آمدم که توپ را بگیرم، پایم را ستون کردم، اما یک لحظه تعادلم را از دست دادم و رباط صلیبی ام پاره شد.

مرتضی تبریزی که حدود یک ماه از پارگی رباط صلیبی اش می‌گذرد بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست و در گفتگویی در مورد مصدومیتش صحبت کرد: چند روزی است که از عمل جراحی من گذشته است و فیزیوتراپی را شروع کرده ام. امیدوارم این روز‌های سخت بگذرد تا بتوانم با قدرت برگردم.

او در مورد صحنه مصدومیتش گفت: در یک صحنه در بازی دوستانه برابر پیکان ضد حمله خوردیم من سمت بازیکن حریف آمدم که توپ را بگیرم، پایم را ستونم کردم، اما یک لحظه تعادلم را از دست دادم و رباط صلیبی ام پاره شد.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که روی زمین افتاد متوجه شد که رباط صلیبی اش پاره شده است یا نه هم گفت: نه نفهمیدم و پایم صدایی نداد، اما بعد از دریافت MRI متوجه شدم که این اتفاق رخ داده است و واقعا از ناراحتی تا صبح خوابم نبرد.

تبریزی در مورد اشک هایش در کلینیک باشگاه استقلال هم گفت: گریه کردم، چون خیلی آماده بودم. نتوانستم جلوی گریه ام را بگیرم، متاسفانه قرار نیست بدشانسی این دو ساله دست از سر من بردارد و این موضوع دیگر اتفاق‌ها ناگوار را تکمیل کرد.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او شده است یا نه هم گفت: فعلا تماسی با من گرفته نشده است، ولی تا فصل نقل و انتقالات زمان زیادی باقی مانده است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تبریزی در مورد تماس پرسپولیسی‌ها و سایر اهالی فوتبال با او هم گفت: به جز پرسپولیسی‌ها خیلی‌ها با من تماس گرفتند و من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم. به هرحال بسیاری از پرسپولیسی‌ها دوست من هستند و من از همه فوتبالی‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم لطف آن‌ها را جبران کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی