نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی برانکو به پرسپولیس آمد، همه چیز در این تیم دگرگون شد و شخصیت تیمی بهتری پیدا کردیم. همان زمان بود که قهرمان شدن و قهرمان ماندن را یاد گرفتیم.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیسی‌ها حق دارند که خوشحال‌ترین طرفداران فوتبال در ایران لقب بگیرند زیرا تیم محبوب‌شان تا کسب چهارمین قهرمانی پیاپی، فقط یک برد دیگر د فاصله دارد. البته بازیکنان پرسپولیس هم خوشحال هستند و نمی‌توانند این خوشحالی را پنهان کنند. با کمال کامیابی‌نیا قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان گپ زدیم که می‌خوانید.

به نظر می‌رسد حس و حال خوبی دارید. در این مورد صحبت می‌کنی؟
بله واقعاً شرایط خیلی خوب پیش می‌رود. از وقتی صدرنشین جدول شدیم، آن‌قدر تلاش کردیم که به رتبه‌های پایین‌تر برنگردیم و خدا خواست تا با تلاش بازیکنان و کادر فنی، بهترین نتایج ممکن را بگیریم و حالا با یک برد دیگر، قهرمانی ما قطعی می‌شود. در همین مدت که لیگ دوباره شروع شده، همه تیم‌ها را بردیم و فکر می‌کنم شایستگی‌های‌مان را نشان دادیم. حالا هم جایگاه ما در صدر جدول تثبیت شده و در مسیر کسب چهارمین قهرمانی متوالی هستیم که واقعاً حس خوبی به ما می‌دهد.

خودت هم بخشی از این قهرمانی‌ها بودی!
بله و این موضوع لذت زیادی برایم دارد و خدا را شکر می‌کنم. باید بگویم حس من غیرقابل توصیف است. ما از هر فصلی که در کنار هواداران آغاز کردیم، خاطرات زیادی ساختیم و خدا را شکر که باعث سربلندی طرفداران شدیم. در ادوار لیگ برتر، فقط سپاهان سه قهرمانی ساخت که حالا پرسپولیس توانسته برای اولین بار، این رکورد را از آن خود کند. فکر می‌کنم این مسئله در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شود. با این حال سال‌های آینده هم برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم.

قبول داری حفظ قهرمانی از به دست آوردن آن سخت‌تر است؟
بله صددرصد. وقتی برانکو به پرسپولیس آمد، همه چیز در این تیم دگرگون شد و شخصیت تیمی بهتری پیدا کردیم. همان زمان بود که قهرمان شدن و قهرمان ماندن را یاد گرفتیم. از سوی دیگر، اسکلت اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان به جمع ما اضافه شدند که هر کدام‌شان توانستند به پرسپولیس کمک کنند. همین موضوع روی قدرت ما تأثیر مثبت گذاشت، چون شناخت خوبی از یکدیگر داریم و چند سال است کنار هم بازی می‌کنیم. همه این مسائل دست به دست هم داد تا این اتفاق بی‌نظیر رخ دهد.

با این حال نگرانی‌هایی هم وجود دارد.
در این روز‌ها دوست ندارم هواداران را نگران کنم، چون شرایط هر قدر هم سخت باشد، این تیم، با این بازیکنان و همچنین حضور یحیی گل‌محمدی می‌تواند این موفقیت‌ها را ادامه دهد. گل‌محمدی هم از جنس پرسپولیس است و در این تیم بازی کرده و همه چیز حضور در پرسپولیس را می‌داند به همین خاطر برای باشگاه دل می‌سوزاند. این مسائل می‌تواند همه نگرانی‌ها را از بین ببرد.

کامیابی‌نیا: کاری که پرسپولیس کرد در تاریخ فوتبال می‌ماند

مدیریت باشگاه چطور؟
بالاخره مشکلاتی وجود دارد ولی تا جایی که من می‌دانم، آن‌ها مشغول تلاش هستند تا این مشکلات را حل کنند.

یک جلسه هم در این هفته با مهدی رسول‌پناه داشتی. ماجرا چه بود؟
نه تنها من بلکه همه بازیکنان دوست دارند در خدمت پرسپولیس باشند و به این باشگاه کمک کنند. به خاطر اعلام آمادگی برای حل این مشکلات و نشان دادن اتحادمان به باشگاه رفتم. به آن‌ها هم گفتم که من و سایر بازیکنان به دنبال راهی برای کمک به باشگاه هستیم و حتماً توافق می‌کنیم و راه می‌آییم.

به بازی با نفت مسجدسلیمان رسیدید. این دیدار را چطور می‌بینید؟
نفتی‌ها یک تیم باشخصیت و قدرتمند هستند و در بازی رفت در تهران ما را شکست دادند. نیاز است که تمرکز بالایی داشته باشیم، چون به ۳ امتیاز این بازی برای قطعی کردن قهرمانی نیاز مبرم داریم. فکر می‌کنم گرمای شدید هوا در مسجدسلیمان کار را سخت کند، اما شک نکنید که برای برد به میدان می‌رویم.

موضوع دیگر هم اینجاست که هنوز نتوانسته اید نفت مسجدسلیمان را در لیگ شکست دهید. آیا این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد؟
همان‌طور که گفتم، به کسب پیروزی امیدواریم و برای بازی فرداشب (جمعه) برنامه داریم. گل‌محمدی و سایر دستیارانش حتماً حریف را آنالیز کرده‌اند و با شناخت زیادی نسبت به حریف وارد میدان می‌شویم.

البته هواداران هنوز دنبال رکورد‌های جدیدی هستند!
بله خودمان هم شکستن رکورد‌ها را دوست داریم، اما معتقدم در ۵ بازی آینده، فرصت زیادی برای عبور از یک‌سری رکورد‌های جدید وجود دارد و این توانایی و پتانسیل را داریم که بهترین شرایط را بسازیم. البته همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با دو برابر توان بازی می‌کنند، اما میل پیروزی در تیم ما وجود دارد و این مهم‌ترین داشته ما در ادامه فصل است. الان باید به برد مقابل نفت مسجدسلیمان فکر کنیم و امیدوارم بعد از آن، رکورد‌های بعدی هم پشت سرش بیایند.

حرف آخر؟
قهرمانی پرسپولیس وقتی قطعی شد که اتحاد و همدلی بین هواداران، کادر فنی و بازیکنان به وجود آمد. این شرایط می‌تواند باز هم ما را به جام‌ها و افتخارات بیشتر در سال‌های بعد برساند. البته حیف که در جشن قهرمانی امسال نمی‌توانیم کنار هواداران‌مان باشیم و پیش چشم آنها، جام را بالای سر ببریم، اما با این وجود هرچه افتخار کسب می‌کنیم، متعلق به طرفداران پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی