نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پرافتخار پرسپولیسی‌ها که تا به حال هفت بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده به زودی چهارمین جام قهرمانی خود با پیراهن پرسپولیس را بالای سر خود می‌برد تا نسبت به قبل دست نیافتنی‌تر شود.

بازیکنان مشترک در ۴ قهرمانی متوالی پرسپولیس؛ ۷ قهرمان پوکر سرخ به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس با کسب چهارمین قهرمانی متوالی (به اصطلاح به آن پوکر قهرمانی می‌گویند) رکورددار و تاریخ‌ساز شد. در جمع سرخپوشان ۷ بازیکن در تمامی این ۴ قهرمانی پی در پی حضور داشتند که افتخار بسیار بزرگی به حساب می‌آید.

۱- سیدجلال حسینی؛ کاپیتان پرافتخار پرسپولیسی‌ها که تا به حال هفت بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده به زودی چهارمین جام قهرمانی خود با پیراهن پرسپولیس را بالای سر خود می‌برد تا نسبت به قبل دست نیافتنی‌تر شود. خیلی‌ها معتقدند اگر در لیگ پانزدهم که پرسپولیس فقط به خاطر دو گل تفاضل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمان نشد برانکو با بازگشت سیدجلال موافقت می‌کرد هواداران پرسپولیس این روز‌ها مشغول شادی برای پنجمین قهرمانی متوالی خود بودند.

۲- علیرضا بیرانوند؛ گلر شماره یک تیم ملی که این روز‌ها دور از جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها در بلژیک حضور دارد در ابتدای لیگ شانزدهم از نفت تهران به پرسپولیس آمد و یکی از عوامل قهرمانی سرخپوشان در سال‌های اخیر به حساب می‌آید، به طوری که با وجود جدایی و غیبت در چند دیدار آخر پرسپولیس هم نمی‌شود بیرو را جزئی از تیم قهرمان ندانست.

۳- کمال کامیابی‌نیا؛ هافبک جنگنده سرخپوشان که به گتوسوی پرسپولیسی‌ها معروف شده، پنجمین سال حضورش را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد و در تمامی قهرمانی‌های تیمش در چند فصل اخیر حضور داشته و یکی از بازیکنان مؤثر پرسپولیس بوده است. کمال در این سال‌ها گل‌های حساسی هم برای تیمش زده که در راه قهرمانی به سرخپوشان کمک کرده است.

۴- محمد انصاری؛ مدافع خوش‌اخلاق و بی‌حاشیه پرسپولیسی‌ها که قبل از شروع لیگ پانزدهم و با تست دادن در اردوی ترکیه توسط برانکو جذب پرسپولیس شد همواره مهره مفیدی برای سرخپوشان بوده و طی سال‌های اخیر اکثراً بازیکن ثابت قرمز‌ها بود. انصاری که این روز‌ها دوران نقاهت بعد از عمل جراحی زانویش را سپری می‌کند شاید نتواند در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر باشد، ولی قطعاً سهمش از قهرمانی‌ها محفوظ خواهد بود.

۵- محسن ربیع‌خواه؛ بازیکن محبوب برانکو که به نوعی آچار فرانسه مرد کروات به حساب می‌آمد در حال حاضر جزو باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود. هافبک بی‌حاشیه سرخ‌ها که همواره در خدمت تیم بوده در هر ۴ قهرمانی پرسپولیس حاضر و با وجود اینکه خیلی‌ها از سبک بازی‌اش انتقاد می‌کردند نقش مؤثری در این قهرمانی‌ها داشته است.

۶- علی علیپور؛ بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر که همواره جزو مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده، ششمین فصل حضورش را در جمع سرخ‌ها تجربه می‌کند و تقریباً به همه افتخارات فردی و تیمی در این سال‌ها دست پیدا کرده است. علیپور در فصل هفدهم با پیراهن پرسپولیس آقای گل لیگ برتر هم شد.

۷- بوژیدار رادوشویچ؛ گلر کروات سرخپوشان که توسط برانکو برای پرسپولیس خریداری شد حالا پرافتخارترین خارجی لیگ برتر به حساب می‌آید. او در تمامی قهرمانی‌های چند سال اخیر پرسپولیسی‌ها حضور داشته است. رادو که در جمع هواداران پرسپولیس بسیار محبوب است در تمام این سال‌ها ذخیره بیرانوند بود، ولی بعد از جدایی علیرضا گلر شماره یک پرسپولیس شد.

نکته: در جمع بازیکنان پرسپولیس نفراتی مثل احمد نوراللهی، وحید امیری، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، امید عالیشاه و احسان حسینی هستند که قهرمانی امسال سومین قهرمانی آن‌ها به حساب می‌آید و در واقع این بازیکنان در گرفتن جام با پرسپولیس هت‌تریک کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی