نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان از تقابلش با رونالدو در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی نوشت و تاکید کرد: "تاچ" در بین هواداران ایرانی با برداشت بدی همراه شد که لازم دانستم توضیحی درباره آن با رسم شکل و عکس بدهم!

عکس| توضیح تاچ فوتبالی توسظ رامین رضاییان در اینستاگرام!

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان که پس از حضور در برنامه‌ای تلویزیونی از تقابلش با رونالدو در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی صحبت می‌کرد، از یارگیری‌اش با کریس سخنانی بر زبان راند که حاشیه‌هایی ایجاد کرد. (اینجا ببینید) حالا او با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

سلام به مهربان‌ترین و بی‌ریاترین مردم جهان.
طی روز‌های اخیر برداشت‌های زیادی درباره موضوع رونالدو و تقابل با پرتغال در جام جهانی صورت گرفته بود. مسابقه‌ای خاطره‌انگیز برای همه ما که در یکقدمی صعود به مرحله بعدی جام جهانی قرار داشتیم و البته شانس با ما یار نبود. در این مسابقه رونالدو به عنوان یکی از بازیکنانی که با او یار مستقیم بودم قرار داشت.

بازیکنی با افتخارات باورنکردنی و اسطوره‌ای خاص برای من. بعد از این بازی بار‌ها درباره این تقابل حرف زدم و اینکه او بابت تاچ کردن‌هایم به شدت شاکی بود. این موضوع "تاچ" البته در بین هواداران ایرانی با برداشت بدی همراه شد که لازم دانستم توضیحی درباره آن با رسم شکل و عکس بدهم! مطمیٔنا در رویدادی به بزرگی جام جهانی که به پیشرفته‌ترین شکل تصویربرداری می‌شود، برداشتی که صورت گرفته اشتباه بزرگی است.

در فوتبال روز دنیا ایجاد مزاحت و تاچ (از نوع فوتبالی) برای بازیکنان یک اتفاق عادی و تاکتیکی محسوب می‌شود و واقعا باورم نمی‌شود چطور این شایٔبه شکل گرفته و کاملا در این تصاویر مشخص است که من از دایره "تاچ فوتبالی" نیز خارج نشدم و خواسته کادرفنی و آقای کی‌روش را ناکام گذاشتن یکی از ستارگان بزرگ دنیا مقابل ایران را به اجرا درآوردم.

قصد بی احترامی به کسی را ندارم، اما مطمیٔنا ما در سرزمینی زندگی می‌کنم که زادگاه مردان بزرگ تاریخ بوده است و خودمانی بخواهم بگویم" مردتر از ما جایی نیست برادر! "
صمیمانه دوست‌تان دارم و دعای همیشگی‌ام خوشبختی و سلامتی همه مردم جهان و خصوصا ایران عزیز و صمیمانه‌ترین آرزویم در شرایط کنونی حل مشکلات و پایان بحران نحس کرونا برای تمام مردم جهان و خصوصا مردم عزیز کشورم است.

عکس| توضیح تاچ فوتبالی توسظ رامین رضاییان در اینستاگرام!

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی