۰
سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا مجریان تلویزیون نمی‌دانند که آنتن زنده یک تفاوت‌هایی با جایگاه تیفوسی‌های ورزشگاه آزادی دارد؟ آیا نظارتی روی آن‌ها وجود دارد؟ اگر وجود دارد پس چرا تلویزیون از یک سوراخ نه یک‌بار بلکه ده‌ها بار گزیده می‌شود؟

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ باز هم اظهارات رنگی یک مجری تلویزیون دردسرساز شد و باشگاه پرسپولیس از این مجری شکایت کرد. پیش از این باشگاه استقلال از چند مجری تلویزیون به‌خاطر اظهارات متعصبانه شکایت کرده بود. ماجرای علی ضیا را که حتماً می‌دانید. یک‌بار هم مجری یکی از برنامه‌های صبحگاهی شبکه ۳ حرفی علیه لوگوی استقلال زده بود که کلی فحش خورد. حالا، اما نوبت مجری برنامه صبحگاهی شبکه یک شد تا اسم وزیر را بیاورد و قهرمانی پرسپولیس را زیرسؤال ببرد.

دیروز بلافاصله باشگاه پرسپولیس به‌خاطر فشار هوادارانش خبر داد که از این مجری شکایت می‌کند، اما واقعاً با شکایت چه مشکلی حل می‌شود؟ آیا مجریان تلویزیون نمی‌دانند که آنتن زنده یک تفاوت‌هایی با جایگاه تیفوسی‌های ورزشگاه آزادی دارد؟ آیا نظارتی روی آن‌ها وجود دارد؟ اگر وجود دارد پس چرا تلویزیون از یک سوراخ نه یک‌بار بلکه ده‌ها بار گزیده می‌شود؟ اینجا بحث آبی و قرمز نیست. هم حرکت علی ضیا در مورد مظلومی زشت بود، هم حرف مجری شبکه سه علیه لوگوی استقلال و هم حرف مجری شبکه یک علیه قهرمانی پرسپولیس. مسئله اینجاست که انگار مجری‌گری در تلویزیون راحت شده و همه می‌توانند بدون توجه به علائق و احساسات میلیون‌ها نفر هرچه دل‌شان می‌خواهد بگویند و ناظر پخش و تهیه‌کننده و... هم انگار که وجود خارجی ندارند. پرسپولیس که از این مجری شکایت کرده، اما نهایتاً او توبیخ می‌شود و اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. همان‌طور که قبلی‌ها هم تذکری گرفتند و برگشتند، اما این وسط تلویزیون است که مدام می‌بازد و می‌بازد و می‌بازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی