نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسی که هوای شرجی را «شجری» می‌گوید و تیم سابق بلبلی را نمی‌شناسد، چرا باید سالی ۲ بار آنتن اصلی تلویزیون را برای ۹۰ دقیقه در اختیار بگیرد و هرچه دلش خواست، بگوید؟

به گزارش خبرورزشی، از اختلاف روی آنتن زنده شبکه ۳ چند روزی نگذشته و به اندازه کافی در این باره شنیده‌اید، اما اتفاقات بازی استقلال و پارس جنوبی جم جوری بود که هیچ رقمه نمی‌شود از کنارش گذشت...

یک) این جمله را چطور می‌شود هضم کرد؛ «پارس جنوبی می‌توانست در جم ۳ امتیاز رو بگیره، ولی با نجابت به میدون آمد و این ۳ امتیاز خانگی رو باخت.» اولاً از کجا معلوم اگر بازی در موعد مقرر برگزار می‌شد، پارس حتماً پیروز می‌شد؟ در ثانی، چرا روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنید؟ اگر زورتان به کمیته استیناف نرسیده و مجبور به بازی مجدد شده‌اید، دیگر منت سر کی می‌گذارید؟

دوم) «بلبلی از نساجی آمد و محرومیتش را کشید و حالا عالی کار می‌کند.» اولاً که بلبلی از گیلان و سپیدرود مطرح شد. بعد به فولاد رفت و به خاطر قرارداد با فولاد محروم شد و در عمرش هرگز در نساجی نبوده! در ثانی، او حتی توپ به پایش نخورده بود تا آن لحظه و کل فصل بازی نکرده! حالا چطور از او تعریف می‌شود؟

سه) تشکر از عملکرد همکاران در «خرماپزون» بوشهر و هوای شجری! ... قدیم‌ها در آخر بازی رسمی بود که تشکر از خودشان می‌کردند، ولی امروزه که آرزوی میلیون‌ها جوان این است که وارد صداوسیما شوند و استعداد و علاقه‌اش را هم دارند، چرا باید بابت «انجام وظیفه» و دریافت حقوق منت سر بیننده بگذارید؟ در مسجدسلیمان گزارشگر مدعی گرمای ۵۰ درجه شد در حالی که هوا ۳۸ درجه بود! تازه مگر این شغل شما نیست؟ اگر سخت است و دوست ندارید و حقوق کم است، خب مگر اسلحه روی سرتان گذاشته‌اند؟ بروید پی زندگی خود!

نتیجه: انگار فقط «تپق زدن» و «جانبداری کورکورانه» تنها ویژگی‌های لازم برای گزارشگری در صداوسیما نیست و «سوءاستفاده» هم به شرایط اضافه شده! کسی که هوای شرجی را «شجری» می‌گوید و تیم سابق بلبلی را نمی‌شناسد، چرا باید سالی ۲ بار آنتن اصلی تلویزیون را برای ۹۰ دقیقه در اختیار بگیرد و هرچه دلش خواست، بگوید؟ در روزگاری که موبایل دست هرکس هست و با یک سرچ ساده می‌توان دمای هوا در هر نقطه کره زمین را فهمید، چرا حداقل یک تذکر ساده به بعضی‌ها داده نمی‌شود؟

ویدیو| انتقاد میثاقی به نحوه گزارش دیدار پرسپولیس - نفت و واکنش تند گزارشگر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی