۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل پایان یافت.

تقسیم امتیاز استاد و شاگرد در سیرجان

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد اهواز در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام علی سیرجان و به قضاوت پیام حیدری برگزار شد.

مجید جلالی در این مسابقه میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، رضا علیاری (مهران گلزاری دقیقه ۵۶)، سیداحمد موسوی، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، رضا محمودآبادی، میلاد کمندانی، گادوین منشا و یونس شاکری را برای گل‌گهر سیرجان به میدان فرستاد.

جواد نکونام هم در سوی دیگر میدان، شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولی‌بالی، مجتبی نجاریان، میلاد بدرقه، احمد عبدالله‌زاده، محمدزبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا را در ترکیب فولاد خوزستان قرار داد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که فولاد خوزستان برای از دست ندادن شانس کسب سهمیه و گل گهر نیز برای فرار از منطقه خطر و سقوط به لیگ پایین تر، به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند.

در نیمه نخست، هیچ کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت گل خطرناکی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند و در نهایت ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز زور هیچ یک دو تیم به دیگری نچربید و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه فولاد خوزستان ۴۳ امتیازی شد و در همان جایگاه ششم باقی ماند و چشم به روز‌های آینده و نتایج سایر حریفان دوخت و گل گهر نیز با ۲۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم ماند.

در نهایت تقابل «مجید جلالی» و «جواد نکونام» برنده نداشت. نکونام در تیم پاس، شاگرد جلالی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی