نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تبریزی امیدوار است همبازیانش با هدایت فرهاد مجیدی در بازی‌های پیش رو به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

باور نمی‌کردم مصدوم شدم به گزارش خبرورزشی، مرتضی تبریزی در بازگشت به تمرینات استقلال پس از شیوع ویروس کرونا با بدشانسی رو به رو شد و با پارگی رباط صلیبی ادامه مسابقات لیگ نوزدهم را از دست داد. تبریزی پس از عمل جراحی امیدوار است همبازیانش با هدایت فرهاد مجیدی در بازی‌های پیش رو به بهترین نتایج دست پیدا کرده تا بتوانند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

بخشی از این مصاحبه با تبریزی را در ادامه می‌خوانید:

*خداراشکر عمل خوبی داشتم و از تلاش‌های دکتر نوروزی و ستوده و کادرپزشکی تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیتم بودند. در حال حاضر فیزیوتراپی را دنبال می‌کنم و امیدوارم که در هفته‌های بعدی تمرینات را شروع کنم.

*این برای من بدشانسی بزرگی بود چرا که نزدیک به 10 سال فوتبال حرفه‌ای را دنبال کرده‌ام و اولین مصدومیتم پارگی رباط صلیبی است.

*برای یک فوتبالیست سخت است که وقتی فکر می‌کند به شرایط خوبی رسیده تا در زمین بازی بتواند خودش را اثبات کند با چنین اتفاقی رو به رو شود.

*لحظات سختی بود و این موضوع را اصلا باور نمی‌کردم که اینچنین مصدوم شده باشم.

*خدا را شکر با برد مقابل پارس‌جنوبی و سپاهان شرایط‌مان بهتر شد و این امتیازها از لحاظ روحی و روانی در آینده به تیم خیلی کمک خواهد کرد.

*امیدوارم این نتایج تا پایان لیگ ادامه پیدا کند تا در نهایت سهمیه آسیا را کسب کرده و بتوانیم به یک مقام خوب در انتهای لیگ دست پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی