نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل سپاهان در درجه اول به یک امتیاز و نباختن فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: باید این موضوع را یادآوری کنم که فوتبال باعث می‌شود تجدید دیدار با دوستانمان داشته باشیم؛ فوتبال می‌تواند وسیله‌ای برای تجدید دوستی‌ها باشد و فضای خوبی را در جامعه به وجود بیاورد.

سرمربی نساجی افزود: برای امیر قلعه‌نویی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه مجموعه فوتبال سلامت باشند و هیچ‌کدام از دوستان مریض نباشند.

وی تصریح کرد: از کادر فنی، بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه به دلیل پشتیبانی که انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم؛ همه درست کار می‌کنند و در مدتی که آمدیم نتایج خوبی کسب کردیم و این‌ها همه به هم ربط دارد.

فکری با بیان این‌که اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم که در این مدت همه سختی‌ها را تحمل کردند و یک‌دل و یک‌دست تلاش کردند و نتایج خوبی را رقم زدند.

سرمربی نساجی تصریح کرد: برای بازی فردا خودمان را آماده کرده‌ایم و می‌دانیم بازی سختی است اما با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند، امیدواریم بتوانیم از این بازی با دست پُر برگردیم.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به این‌که بازی بیرون از خانه است، در درجه اول به یک امتیاز و نباختن فکر می‌کنیم اما نمی‌آییم که کاملا بسته بازی کنیم و به یک امتیاز بسنده کنیم.

فکری خاطرنشان کرد: بازی‌هایی بوده است که مساوی کردیم اما موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم و اگر بازیکنان دقت می‌کردند، می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی نساجی افزود: برای بازی فردا نیز هم نیم‌نگاهی به بردن داریم و هم این‌که بتوانیم حداقل امتیاز را بگیریم زیرا سپاهان از تیم‌های خوب و با مدیریت، مربی و بازیکنان باتجربه است، امتیاز گرفتن از این تیم سخت است اما امیدوار هستیم بتوانیم با امتیاز برگردیم.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: از بازی ماشین‌سازی هر بازی بازیکنان آسیب‌دیده یا محروم داشتیم اما نفراتی که در اختیار بودند، کاملا باانگیزه و اعتماد به نفس بازی کردند و توانستند حداقل امتیاز یا 3 امتیاز را بگیرند.

فکری ادامه داد: برای بازی فردا نیز تعداد زیادی از بازیکنانمان آسیب‌دیده هستند اما با تعداد بازیکنانی که وارد زمین می‌شویم، با تمام وجود بازی می‌کنند؛ نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نیست اما همین که با تمام وجود بازی می‌کنند برای من خیلی مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی