نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نهاد‌های امنیتی که رسول‌پناه از آن‌ها تشکر کرده قاطعانه‌تر وارد عمل شوند سر و صدایی بلند می‌شود چند برابر انفجار مهیب بیروت!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ سه‌شنبه مدیر روابط عمومی پرسپولیس خبر دستگیری دو مسئول این باشگاه را تکذیب کرد و چهارشنبه مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه گفت من از نهاد‌های امنیتی ممنونم و خبر دستگیری‌ها مربوط به باشگاه ما بوده است!

کاری به روابط عمومی پرسپولیس که مثل سایر روابط عمومی‌ها کارش تکذیب کردن است نداریم. کاری هم به اینکه ۹۹ درصد خبر‌هایی که تکذیب می‌شود، درست است نداریم، اما باید دید چرا رسول‌پناه که این‌قدر تأکید دارد از روز اول دنبال مبارزه با ناپاکی‌ها بوده خودش زودتر وارد عمل نشد؟ مسلماً فساد مالی فقط مربوط به پرسپولیس و فقط متعلق به دوره مدیریت فعلی نیست و اگر نهاد‌های امنیتی که رسول‌پناه از آن‌ها تشکر کرده قاطعانه‌تر وارد عمل شوند سر و صدایی بلند می‌شود چند برابر انفجار مهیب بیروت! در فلان باشگاه یک دلال از ۸ بازیکن پورسانت تپل گرفته، در یکی دیگر ۷ بازیکن ایرانی قرارداد دلاری دارند! در یک باشگاه دولتی دیگر به جای ۳۰ هزار دلار ۴۲۰ هزار دلار به یک خارجی دادند که خود طرف هنوز در شوک است. از این دست مثال‌ها تا دل‌تان بخواهد هست و این وسط مردمی که هیچ خبری از فساد‌ها ندارند روز به روز از فوتبال به عنوان یک سرگرمی مفید و سالم فاصله می‌گیرند چرا که احساس می‌کنند کل فوتبال را فساد گرفته و هیچ‌کس هم به آن ورود نمی‌کند. در حالی که انصافاً حداقل در ماه‌های گذشته نهاد‌های نظارتی کار را جدی گرفته‌اند که البته هنوز کافی نیست و آن‌قدر پول‌های کثیف در این فوتبال رد و بدل می‌شود که کار با یک دستگیری و دو دستگیری به جایی نمی‌رسد. مبارزه با فساد «باید» ادامه‌دار باشد و البته این مبارزه کار یک نهاد و دو نهاد هم نیست و عزمی همگانی را می‌طلبد که حداقل تا اواخر سال ۹۸ وجود نداشت. امروز خوشبختانه نشانه‌های مبارزه دیده می‌شود، اما بازهم باید صبر کرد و دید نهاد‌های مربوطه کارشان ادامه‌دار است و یا با چند دستگیری سر و صدا‌ها می‌خوابد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی