نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید: فشار زیادی روی تیم بوده. در لیگ خودمان هر 5 روز یکبار بازی می‌کنیم. وقتی بازی‌ها نزدیک به هم باشد درصد مصدومیت بالاست اما قول می‌دهیم خوب کار کنیم.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که مهمان علی ضیا در برنامه «فرمول یک» بود، درباره کرونا گفت: خیلی از فوتبالیست ها، از جمله یکی از بازیکنان جوان ما آریا برزگر به این بیماری مبتلا شد ولی خدا را شکر مشکلش حل شده است و می توانیم او راباز در مستطیل سبز ببینیم. بچه های استقلال تا جایی که می دانم 7 یا 8 نفر مبتلا شدند و بعد از یک هفته آمدند و روبروی تراکتور بازی کردند و مشکلی هم نداشتند.

کنعانی زادگان درباره حضورش در پرسپولیس گفت: اولین تیمی که در لیگ برتر انتخاب کردم به پرسپولیس رفتم و برایم افتخاری بود که در کنار علی آقا کریمی و مهدی مهدوی کیا و کریم باقری که بازیکنان بزرگی بودند و وقتی آنها را برای اولین بار دیدم دست و پایم می لرزید. اینها اسطوره های فوتبال ما هستند. البته به خاطر سن کم به من بازی کمتری می رسید. آن زمان تیم ملی نوجوانان بودم. با صحبت هایی که شد یک تیم پرتغالی من را می خواست. تجربه خوبی بود. زبانم خوب نبود اما مترجم داشتم. اینکه در سن کم لژیونر شوم برایم شانس بزرگی بود. از سربندر به آنجا رفتم.

این بازیکن فوتبال افزود: سبک بازی من شاید مورد نظر مربی های خارجی قرار گرفته است. نه اینکه بگویم مربی های ایرانی خوب نیستند. ولی مثلا بعد از اینکه آقای کی روش من را دعوت کرد رباط صلیبی پاره کردم. اما ایشان به من خیلی روحیه دادند. حتی در دوره مصدومیت ایشان به من گفت دعوتت می کنم تا دوباره دیده شوی و بروی داخل یک تیم و بعد به تیم ملی برگردی. برای بازیکن خیلی ارزش قائل بودند . 4 ماه اختصاصی زیرنظرخودشان تمرین کردم. او من را فراموش نکرد. آن سال ماشین سازی زیرنظر فیروز کریمی بازی کردم. اینقدر خوب کار کردم که باز توسط کی‌روش دعوت شدم که متاسفانه بازی های جام جهانی که آغاز شد مجدد رباط صلیبی پاره کردم. الان دو سال است به صورت فیکس در تیم ملی و باشگاهی بازی می کنم و شرایط خوبی دارم.

او درباره قهرمانی آسیا توضیح داد: الان بازی ها که از 23 شهریور شروع می شود در یک مجتمع که به صورت کمپ است هر سه روز سه روز بازی ها تا فینال انجام می شود . فشار زیادی روی تیم بوده. در لیگ خودمان هر 5 روز یکبار بازی می کنیم. وقتی بازی ها نزدیک به هم باشد درصد مصدومیت بالاست اما قول می‌دهیم خوب کار کنیم.

کنعانی زادگان درباره رفقای استقلالی اش هم گفت: کری خواندن هم برای قشنگی فوتبال است. استقلالی ها همه دوستانم هستند و در تیم ملی با یکدیگر هستیم. با ارسلان مطهری که دوستم است کمی کری خوانی داریم. خیلی بچه خوبی است. البته کری برای شوخی است و ما با هم رابطه خوبی داریم.

این بازیکن تیم پرسپولیس بیان کرد: کالدرون مربی خوبی بود. حقیقت این است که او بعد از آمدن به تیم، تیمی را تحویل گرفت که سه دفعه قهرمان شده. اینقدر برانکو خوب کار کرده بود که همه از کالدرون انتظار داشتند. وقتی او آمد سبک دیگری را وارد تیم کرد. اعتقاد داشت هر سه بازی در تیم تغییر داشته باشد. این برای ما کمی سخت بود برای . درست است نتایج بدی نگرفت اما شاید فوتبال خوبی بازی نمی کرد چون نتیجه گرا بود. آقا یحیی را هم از زمان علی کریمی می شناسم و او هم شناخت خوبی روی من دارد. مربی بسیار خوبی است. اوبرای تیم ملی هم انتخاب شد که قبول نکردند. آقا یحیی در تیم ما نتایج خوبی گرفته است و همه دیدند که 90 درصد بازی ها را بردیم. او زحمت زیادی کشیده است و حتی در ذوب آهن و پدیده هم نتایج خوبی گرفت. ایشان همدلی در تیم آورده و خیلی چیزها از او یاد گرفته ام.

کنعانی زادگان درباره مربی بازیکن شدن سید جلال گفت: اینطور نیست. او ماننده یک بازیکن 20 ساله در زمین می دود. من لذت می برم از اینکه کنارش بازی می کنم وخیلی چیزها یاد می گیرم. بازی های ملی خیلی زیادی دارد. درتیم ملی کنارش بودم. ما که دوست نداریم او خداحافظی کند چون بزرگی اش در تیم حس می شود. عامل این قهرمانی ها یکی سیدجلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی