۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: کریم باقری برای نیمکت قرمزپوشان نعمت بزرگی محسوب می‌شود و مخالف حضورش در تیم‌ملی هستیم.

معاون پرسپولیس: مخالف حضور باقری در تیم ملی هستیم

به گزارش خبرورزشی، حسین خبیری در گفت‌وگویی اظهار داشت: حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی امکان پذیر نیست و به طور حتم با حواشی‌ای همراه خواهد بود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد نبود نام علیرضا بیرانوند در فهرست اعلامی از سوی گوینده ورزشگاه در جشن قهرمانی دیروز سرخپوشان، خاطر نشان کرد: فهرست بازیکنانی که نامشان در مراسم قهرمانی پرسپولیس مطرح شد از سوی سازمان لیگ تهیه و در اختیار گوینده ورزشگاه قرار گرفته بود. شاید برداشت آن‌ها این بود با توجه به این که بیرانوند از پرسپولیس ترانسفر شده است نامش در فهرست جشن قهرمانی نباشد.

خبیری تصریح کرد: اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و در این هفته توسط وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهند شد. هیات مدیره باشگاه درباره انتخاب مدیرعامل تصمیم‌گیری خواهند کرد و باید این نفرات معرفی شوند و بعد تصمیم‌گیری شود.

معاون اجرایی پرسپولیس در پایان گفت: بخشی از پول برانکو واریز شده است و در چند مرحله مطالبات این مربی کروات پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی