نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقابل استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها در دیدار امشب باز هم می‌تواند مثل بازی چند روز قبل پر از سوژه های جالب باشد.

به گزارش خبرورزشی ، مصاف امشب استقلال و سپاهان در همه نقاط زمین بازی دیدنی و تماشایی خواهد بود اما در برخی پست‌ها تقابل مدافعان و مهاجمان و یا هافبک‌های دو تیم با هم می‌تواند به‌وجود آورنده رویارویی‌های مهمی در مصاف مرگ و زندگی امشب باشد.

کیانی – کریمی
مهدی کیانی با 25 بازی در این فصل برای سپاهان و علی کریمی با 26 حضور در ترکیب استقلال دو تن از ثابت‌ترین بازیکنان دو تیم در خط هافبک هستند که قطعاً در بازی امشب بارها و بارها جنگ تن به تن خواهند داشت. البته کریمی قطعاً با سروش رفیعی، محمد کریمی و محمد محبی هم تقابل‌هایی خواهد داشت.

نورافکن – رضاوند
یکی دیگر از تقابل‌های جذاب امشب باز هم در خط هافبک بین آرش رضاوند و امید نورافکن است. بازیکنی که در بازی قبلی به شدت خط هافبک استقلال را آزار داد و باعث اخراج آرش رضاوند شد. البته نورافکن با وریا هم درگیر شده بود و امشب مصاف مجدد آنها جذاب و دیدنی خواهد بود و آنها دوباره به پای هم می‌پیچند.

غفوری – ترکمان
از رویارویی‌های مهم دیگر در بازی امشب در جناح راست زمین استقلال وریا غفوری با مهدی ترکمان هافبک چپ تیم سپاهان است که در دیدار قبلی روبه‌روی نساجی هم 90 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفته بود.

کی‌روش و قربانی – چشمی و دانشگر
حضور کی‌روش استنلی در بازی قبلی سپاهان مشخص کرد او بار دیگر به فرم مطلوب 90 دقیقه‌ای برگشته و رودررو شدنش با روزبه چشمی و عارف غلامی یا محمد دانشگر که در دفاع میانی کنار چشمی بازی می‌کنند هم از دیگر تقابل‌های جذاب دیدار امشب خواهد بود.

قایدی – طیبی
در نبود شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری تک‌مهاجم تخصصی استقلال، مهدی قایدی است که قطعاً بین مدافعان بلندقامت سپاهان مانند طیبی و مهدی‌‌زاده شب سختی را سپری خواهد کرد. هر مهاجم دیگری از استقلال در این بازی به میدان برود باز هم کار آسانی در محوطه جریمه تیم اصفهانی نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی