۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال گفت: دوست دارم استقلال با فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد تا سرمربی جوان باشگاه ضمن ماندن برای فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر و بستن تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی در مسیر موفقیت گام بردارد.

به گزارش خبرورزشی ، بهمن طهماسبی، مهاجم اسبق استقلال یکی از بازیکنانی بود که به رغم شایستگی‌های ثابت شده‌اش در جمع آبی‌پوشان، اما به حقش نرسید. مهاجم نوشهری استقلال سابقه بازی برای باشگاه سپاهان را هم دارد و در آنجا نیز گلزنی کرد. بازی امشب استقلال و سپاهان دلیلی شد گپی کوتاه با بازیکن بااخلاق دیروز باشگاه استقلال داشته باشیم.

از بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی بگو.
خب قطعاً بازی سختی پیش روی فرهاد مجیدی و استقلال است و این زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شنیدیم مصدومیت سه بازیکن خوب تیم، دست فرهاد را از داشتن سرمایه‌هایش خالی کرد.

یعنی اعتقاد دارید استقلال بدون مصدومانش کارش به مشکل خواهد خورد؟
شما توجه داشته باشید که شیخ در بهترین شرایط خود به سر می‌برده و با ارسلان مطهری خط حمله تیم را به خوبی سر و سامان داده بودند. خب غیبت این‌ها در کنار نبود فرشید اسماعیلی که خود بسیار تأثیرگذار بازی می‌کند کار را برای نه فرهاد مجیدی بلکه هر مربی دیگری سخت می‌کند و امیدوارم فرهاد مجیدی با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند تا فصل بدون جام برای باشگاه به اتمام نرسد.

فکر می‌کنید قایدی چگونه باید در این بازی عمل کند؟
خب انصافاً باید گفت کار برای مهدی سخت شده چرا که در بازی‌های قبلی دیاباته یکی از نفراتی بود که با قایدی هماهنگی لازم در زمین را داشت و نبود چنین بازیکنی بی‌شک باعث تغییر ریتم بازی او خواهد شد، اما با توانایی‌هایی که از مهدی سراغ دارم او باید بتواند خود و شایستگی‌هایش را بار دیگر ثابت کند تا مثل همیشه بتواند بازیکن دوست‌داشتنی هواداران باشد.

به عنوان بازیکنی که در هر دو باشگاه توپ زدی، نتیجه را چه پیش‌بینی می‌کنی؟
بازی سختی در پیش است. فکر کنم سپاهان هم چند مصدوم و محروم دارد، اما تیمی موفق خواهد شد که بابرنامه‌تر و متمرکزتر بازی کند. شخصاً معتقدم و دوست دارم استقلال با فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد تا سرمربی جوان باشگاه ضمن ماندن برای فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر و بستن تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی در مسیر موفقیت گام بردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی