نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال حدودا سه فصل پیش مهره مهمی را از دست داد و او را به تیم دیگری فروخت.

به گزارش خبرورزشی، مجید حسینی، مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه با درخشش خوبی که در ترکیب این تیم داشته حالا مشتریان زیادی از سراسر اروپا پیدا کرده و احتمال انتقالش به یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی وجود دارد.

از جمله تیم‌های خواهان حسینی می‌توان به ساسولو، سمپدوریا و هرتابرلین اشاره کرد. حسینی این روز‌ها مشغول بررسی پیشنهاداتش است و با توجه به اینکه چیزی هم به پایان قراردادش با ترابزون نمانده احتمالا او از فصل آینده با پیراهن تیم دیگری به میدان می‌رود.

یکی از نکات جالب توجه اینجاست که استقلال حدودا سه فصل پیش خیلی راحت این بازیکن را از دست داد. اگرچه حسینی با پیوستن به ترابزون ضرر نکرد، اما استقلالی‌ها خیلی از این انتقال متضرر شدند. حسینی که درخشش خوبی در ترکیه داشته در سال‌های اخیر در تیم ملی ایران هم همواره یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار خط دفاعی بوده است.

مطمئنا استقلالی‌ها می‌توانستند با جلب رضایت این بازیکن مدت زمان بیشتری او را در ترکیب خود داشته باشند و از توانایی‌های او بهره ببرند، اما با از دست دادن وی بدون شک یکی از برترین استعداد‌های حال حاضر فوتبال ایران را از دست دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی