۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از کاندیدا‌های تصدی پست ریاست هیئت فوتبال استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواهان برگزاری انتخاباتی قانونمند و عدالت‌محور شدند.

به گزارش خبرورزشی، تعدادی از کاندیدا‌های تصدی پست ریاست هیئت فوتبال استان تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواهان برگزاری انتخاباتی قانونمند و عدالت‌محور شدند.

این کاندیدا‌ها در این نامه خطاب به سلطانی‌فر عنوان کردند از اسفندماه ۹۷ زمان ریاست چهار ساله رئیس هیئت فوتبال تهران به پایان رسیده و در این زمان با وجود تلاش‌هایی که مدیر کل ورزش جوانان استان تهران در رابطه با انتخاباتی عدالت‌محور داشته است، اما با گذشت ۱۸ ماه از پایان رسمی مسئولیت اداره فوتبال استان تهران با کارشکنی در روند برگزاری این انتخابات سلایق شخصی اعمال شده و از سوی متولی فوتبال کشور و فوتبال تهران این انتخابات انجام نشده است. موضوعی که سبب خسارت بر پیکر فوتبال تهران و تزریق ناامیدی در سطح جامعه ورزش شده و به همین دلیل کارشناسان و اهالی فن وضعیت فعلی را شایسته پایتخت نمی‌دانند. با این شرایط بیشتر کاندیدا‌ها نسبت به شرایط موجود اعتراض داشته و روند انتخابات را ناعادلانه، غیر شفاف و قانون‌ستیز می‌داند.

این کاندیدا‌ها در آخر صحبت‌های خود از وزیر ورزش خواسته‌اند نسبت به بی‌اعتنایی سرپرست هیئت فوتبال تهران عکس‌العمل نشان داده و نسبت به رفع موانع موجود در راستای انتخابات قانونمند اقدام نماید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی