نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال بوشهر با توانمندی فنی که دارد با یک مدیر ساده فوتبالی هم می‌تواند در لیگ برتر خودنمایی کند، اما کار از جایی مشکل پیدا می‌کند که معادلات پیچیده شود.

به گزارش خبرورزشی، شاهین باز هم به لیگ یک سقوط کرد! این تیم هر وقت به لیگ برتر صعود می‌کند به سرعت به لیگ یک می‌رود! این به خاطر ضعف فنی فوتبال بوشهر نیست، اتفاقاً بوشهر پتانسیل زیادی در فوتبال دارد. نمونه اش مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد محبی، محمد دانشگر و... مشکل از مدیریت فوتبال در بوشهر است. این‌طور نبوده که هر‌گاه فوتبال بوشهر سقوط کرده به خاطر مشکلات مالی بوده باشد؛ در خیلی از فصول شاهین چوب انتخاب‌های اشتباه و افراط و تفریط در هزینه را خورده است.

حمایت مالی شهرداری بوشهر از شاهین یک اتفاق خوب در فوتبال بوشهر بود، به این خاطر که موجب شد شاهین دوباره به سطح اول فوتبال کشور برگردد. هر چند شهرداری برای اینکه بدهی‌های سابق تیم را متحمل نشود تیم را با نام جدیدی وارد بازی‌ها کرد، شاهین شهرداری بوشهر. این حمایت موجب دخالت‌های زیادی در شاهین شد! و نتیجه اش سقوط شاهین به لیگ یک بود. گویی هر که برای فوتبال هزینه می‌کند مختار است برای فوتبال تصمیم بگیرد در حالی که این‌طور نیست. فوتبال یک تخصص است؛ همان‌طور که یک فرد عادی که سهامدار بیمارستان می‌شود نمی‌تواند وارد اتاق عمل شود و بیمار را جراحی کند به این خاطر که پزشکی یک تخصص است.

مدیریت فوتبال بوشهر محمود فکری را از شاهین فراری داد؛ ابتدای فصل منجر به بستن تیمی شد که به هیچ کس نه نمی‌گفت؛ آوردن میشو یک تصمیم خوب بود، اما بعد از جدایی او به خاطر کرونا، دوباره به سراغ مهرداد کریمیان رفت در حالی که این مربی جوان پیشتر نشان داده بود نمی‌تواند سرمربی خوبی در این شرایط برای شاهین باشد. آوردن مهدی پاشازاده همانند نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود.

فوتبال بوشهر با توانمندی فنی که دارد با یک مدیر ساده فوتبالی هم می‌تواند در لیگ برتر خودنمایی کند، اما کار از جایی مشکل پیدا می‌کند که معادلات پیچیده شود. وقتی پای پول در میان باشد، آن هم پول‌های دولتی، مدیران زیادی وسط می‌آیند و هر یک چهره تصمیم‌گیر به خود می‌گیرند و در نهایت بلایی بر سر شاهین دوست‌داشتنی می‌آورند که منجر به سقوط تیم به لیگ یک می‌شود. با همه اتفاقات تلخ امیدواریم شهرداری همچنان در نقش حامی شاهین باقی بماند و در کنار حمایت، تصمیم‌گیری برای شاهین را به فوتبالی‌ها محول کند. این بهترین تصمیمی است که شهرداری می‌تواند برای شاهین بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی