نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه صنعت نفت آبادان به اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده اسکوچیچ پاسخ داد.

نفتی‌ها به فدارسیون: اسکوچیچ تا ۱۷شهریور، ۷۵ هزار دلار باید بپردازد!

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از رسانه باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به به اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده اسکوچیچ پاسخ داد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به مصاحبه اخیر امیر مهدی علوی، سخنگوی محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رسانه‌های ورزشی در مورد شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از آقای اسکوچیچ لازم می‌داند جهت روشن شدن افکار عمومی توضیحات ذیل ارائه گردد:

قبل از ورود به موضوع اصلی خاطرنشان می‌سازد که پرونده شکایت این موسسه از سرمربی سابق خود هنوز به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نشده است که آن‌ها تعجب کنند یا نکنند.

این پرونده فعلا در کمیته تعیین وضعیت باز است و چنانچه سرمربی سابق صنعت نفت تا روز ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ از واریز مبلغ حدود ۷۵ هزار دلار به حساب بانکی اعلام شده از سوی موسسه خودداری نماید، آنگاه این پرونده جهت صدور حکم مقتضی به کمیته انضباطی فیفا ارجاع خواهد شد.

از آنجا که هرگونه مکاتبه با فیفا از سوی هریک از طرفین این شکایت سریعا به اطلاع طرف دوم می‌رسد، از سخنگوی محترم فدراسیون درخواست می‌گردد چنانچه سند یا مدرکی دال بر تعجب فیفا از اقدام به شکایت موسسه وجود دارد آن را رسانه‌ای نمایند و چنانچه سند و مدرکی وجود ندارد رسما بابت ایجاد ذهنیت منفی در مورد اقدام درست این موسسه در شکایت از سرمربی سابق خود عذرخواهی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی