نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم شاهین شهرداری به خبرورزشی گفت: متأسفانه سقوط تیم محبوب و ریشه‌دار شاهین به لیگ دسته اول قطعی شده، اما این دلیل نمی‌شود تصور کنیم این تیم منفی برای بازی اختتامیه خود در لیگ برتر برنامه یا انگیزه ندارد

مقابل استقلال شرافتمندانه بازی می‌کنیم به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال فردا شب مهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر است و آبی‌پوشان باز هم باید مقابل تیمی صف‌آرایی کنند که سکان هدایتش در دستان یک استقلالی است. مهدی پاشازاده مدافع و کاپیتان اسبق استقلال و سرمربی تیم شاهین شهرداری در خصوص بازی فردا شب به خبرورزشی گفت: «متأسفانه سقوط تیم محبوب و ریشه‌دار شاهین به لیگ دسته اول قطعی شده، اما این دلیل نمی‌شود تصور کنیم این تیم منفی برای بازی اختتامیه خود در لیگ برتر برنامه یا انگیزه ندارد. مسلماً بازیکنان تمام تیم‌ها برای بازی‌های بزرگ که پخش زنده هم دارد، انگیزه‌های زیادی دارند و می‌خواهند توانایی‌های‌شان را به بهترین نحو به نمایش بگذارند. هدف ما در بازی با استقلال ارائه فوتبالی خوب و شرافتمندانه است و مسلماً بینندگان تلویزیونی شاهد بازی جذابی خواهند بود.»

مدافع اسبق تیم ملی درباره انگیزه‌هایش گفت: «من خودم عضوی از خانواده بزرگ باشگاه استقلال هستم که هم‌اکنون عنوان یک مربی و باشگاه شاهین شهرداری تعهد دارم و تمام هدفم متعهد بودن به مسئولیتم در این تیم است. استقلال در تمام دهه‌های اخیر تیمی بزرگ، محبوب، پرافتخار و مایه مباهات فوتبال ایران در قاره آسیا بوده که متأسفانه در سال‌های گذشته مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته و نتوانسته به آنچه که استحقاقش را داشته دست پیدا کند ولی همه این‌ها چیزی از عظمت این باشگاه کسر نکرده و قطع به یقین استقلال با داشتن میلیون‌ها هوادار عاشق به مسیر ایده‌آل و توأم با موفقیت خود برمی‌گردد. دوست دارم در مورد تیم شاهین شهرداری هم صحبت کنم و بگویم استان بوشهر با این همه استعداد ناب و مردمی فوتبال‌دوست می‌تواند در لیگ برتر صاحب تیمی باشد که برای کسب سهمیه آسیایی رقابت کند و امیدوارم به عنوان یک فوتبالی نه صرفاً سرمربی تیم شاهین شهرداری روزی را ببینم که این اتفاق می‌افتد.»

به پاشازاده گفتیم در این فصل استقلال برابر تیم‌هایی بازی کرده که مربیانش قبلاً بازیکن این تیم بوده‌اند؛ از امیر قلعه‌نویی بگیریم تا محمود فکری، جواد نکونام، سهراب بختیاری زاده و حالا خود شما! به نظرتان چه عللی سبب می‌شود بازیکنان استقلال در مقایسه با بازیکنان تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس در کار مربیگری حضور پررنگ‌تری دارند؟ پاشازاده در جواب گفت: «بدون تعارف نمی‌توانم شفاف در این مورد صحبت کنم، چون دنبال ایجاد کدورت یا کری‌خوانی نیستم. به‌جز این‌هایی که اسم آوردید تعداد زیاد دیگری از چهره‌های استقلالی ظرفیت‌های بالایی برای انجام کار مربیگری دارند. به‌عنوان مثال در خود نساجی محمود فکری سرمربی است ولی آقایان صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی و حنیف عمران‌زاده همکارشان هستند. آقایان بیژن طاهری، اشکان نامداری در سایپا مشغولند و تعداد دیگری هم در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر کار می‌کنند و تعدادی نیز در این فصل بیرون نشسته‌اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی